Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
De suger... Fick reda på att morsan har cancer som inte går att operera...

Jag och exet köper hus på måndag...

Vart tog flyttet vägen?

Fi fan. Stackars mamsen och dig! :krama

Du och exet köper hus? Ni är inte ex längre då eller? Så ni ska fixa sånt mitt i alltihopa då? Tungt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fi fan. Stackars mamsen och dig! :krama

Du och exet köper hus? Ni är inte ex längre då eller? Så ni ska fixa sånt mitt i alltihopa då? Tungt.

Ja morsan är de fan synd om, som om inte cancer och allt de innebär räckte så åker morfar in och ut från intensiven... Tycker riktigt synd om henne

Själv har jag nog inte fattat riktigt än, är bara tom.

Nej vi blev ex innan vi fick tillträde/betalat huset vi köpte för tre månader sen..

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja morsan är de fan synd om, som om inte cancer och allt de innebär räckte så åker morfar in och ut från intensiven... Tycker riktigt synd om henne

Nej vi blev ex innan vi fick tillträde/betalat huset vi köpte för tre månader sen..

Hoppla, du får visst allt på en gång du. :( Hur gör ni med huset nu då?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hästarna är inte tjocka, det är du som är liten! :4skrika

Kanske.

Anmäld till tävling nr 2 nu i alla fall, med en häst jag ridit en gång och nästa gång jag får chansen blir dagen innan tävlingen. Men det är lugnt, enda kravet jag har på mig är att kvala till A-klass så jag kan kvala till SM nästa tävling sen... :rolleyes:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Tråkigt att höra. :( Hoppas det löser sig på nåt bra sätt med huset i alla fall.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kanske.

Anmäld till tävling nr 2 nu i alla fall, med en häst jag ridit en gång och nästa gång jag får chansen blir dagen innan tävlingen. Men det är lugnt, enda kravet jag har på mig är att kvala till A-klass så jag kan kvala till SM nästa tävling sen... :rolleyes:

Försök inte skyllapå hästen! :4skrika

Jag är inte anmäld på någon tävling, så jag sov en stund efter jobbet istället :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Fy fan, låter inte alls som en rolig period det där. :(

Själv känner jag mig äckligt ensam och bitter ikväll, när alla polare har parat ihop sig och är tofflar, och kollegan stack som vinden från after-worken efter en pizza och en ensam öl, men nu känns det som det bleknar lite i jämförelse. :(

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...