Borde va stallets namn? "Känner" en tjej som har häst där och jag bor en knapp kilometer därifrån.
Kan vara så. "En framsko sleipner" fick jag order om att skriva upp på listan, så kan mycket väl vara stallet.
Borde va stallets namn? "Känner" en tjej som har häst där och jag bor en knapp kilometer därifrån.
Alltid ska du bråka
Btw.. Ort:Norrtälje??
Antagligen.Kan vara så. "En framsko sleipner" fick jag order om att skriva upp på listan, så kan mycket väl vara stallet.
Någon annan som inte heller kunde gå på Metallica idag ? Får lyssna på den på p3 live som tröst
Då kan ju Poopen och jag åka dit och hälsa på. Blöjan kommer efter i sin white trash jeep
Vi tar med oss varsin clown
Det är ingen miss. Lars Ulrich är så usel att jag mådde fysiskt illa av att höra'n.
Vaddå WT. Den där dricker som en Lambo och kan välta en V70 med bara lite påskjut. High class it is.
Ni satt och rökte som kungar, det såg jag ända från min lägenhet.. Men när Poopen ringde då frågade jag.. "Vad är det för bil ni kommer med"?! Då sa hon: "det är en WT-bil!"
Så skyll inte på mig
Hoppla, du får visst allt på en gång du. Hur gör ni med huset nu då?
Tråkigt att höra. Hoppas det löser sig på nåt bra sätt med huset i alla fall.
Fy fan, låter inte alls som en rolig period det där.
Sitter och väntar på att poopen ska höra av sig. Hon hade inte ens gått upp ur sängen än.. och hon är ju så jäkla seg på mornarna så jag lär ju få vänta...
Hon är så snabb att hon kommer iväg tio minuter innan hon kliver upp ju.
Inte när jag sitter och väntar iaf... *stampar med foten*
Inte när jag sitter och väntar iaf... *stampar med foten*
Det kanske är du som är dålig på att vänta.
Sitter och väntar på att poopen ska höra av sig. Hon hade inte ens gått upp ur sängen än.. och hon är ju så jäkla seg på mornarna så jag lär ju få vänta...
Hon är så snabb att hon kommer iväg tio minuter innan hon kliver upp ju.
Nu har Pirrdya nya skor, och eftersom hojar behöver bromsvätska för att bromsarna ska funka har han numera även frambromsar..
Uppdraget till Blöjan blir att lufta bromsarna och byta all vätska (vi fyllde bara på) samt byta beläggen fram som är slut
View attachment 406737
(Poopen gömmer sig bakom hojen men den stampande foten kan anas under den)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |