Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm, vad fasen menar en kvinna när hon (på krogen) spärrar upp tuttarna, går rakt in i en, fortsätter att gå rakt in i en par sekunder, och sedan bara virar iväg nånstans? :va

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hmm, vad fasen menar en kvinna när hon (på krogen) spärrar upp tuttarna, går rakt in i en, fortsätter att gå rakt in i en par sekunder, och sedan bara virar iväg nånstans? :va

Att hon är bättre än dig och att du fan ska flytta på dig för här kommer nån med pattar.
Lite samma sak som när man står vid baren och de ställer sig bredvid och spänner ut brösten, då ska alla män som med stor generositet får ett ögonkast eller till och med tilltalas ramla över varandra i iver om att få bjuda på alkohol. :tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Jag har sol här :). Fint som fan. Ska väl ut på lite hyss senare idag

Bappelsin, här spöregnar det och är kallt, lite taskigt väder att vandra 7km efter pickisen som jag tänkt göra.
Cyckeln har jag ju självklart på flaket 7km bort där den gör jäkligt mycket nytta... :gnissla :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Att hon är bättre än dig och att du fan ska flytta på dig för här kommer nån med pattar.
Lite samma sak som när man står vid baren och de ställer sig bredvid och spänner ut brösten, då ska alla män som med stor generositet får ett ögonkast eller till och med tilltalas ramla över varandra i iver om att få bjuda på alkohol. :tummenupp

Just jo, ändå fanns det säkert 4m bred gång ett steg åt sidan. :va (stod lite åt sidan & snackade med några polare)
Nåja, vissa är la lite udda bara.

Last edited:

tkdrille

Guest
Bappelsin, här spöregnar det och är kallt, lite taskigt väder att vandra 7km efter pickisen som jag tänkt göra.
Cyckeln har jag ju självklart på flaket 7km bort där den gör jäkligt mycket nytta... :gnissla :hihi
Känner du inte dig rätt dum med cykel på flaket?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Känner du inte dig rätt dum med cykel på flaket?

Nja, tanken var ju att cykla hem efter :fyllisar, men det blidde ju taxi till krogen istället...
Inte så att den ligger där hela tiden.

Annars känner jag mig nog rätt smart med cykel på flaket, jävla smidigt. :tummenupp

tkdrille

Guest
Nja, tanken var ju att cykla hem efter :fyllisar, men det blidde ju taxi till krogen istället...
Inte så att den ligger där hela tiden.

Annars känner jag mig nog rätt smart med cykel på flaket, jävla smidigt. :tummenupp
Ah planen gick lite annorlunda. Jag håller med dig cykel med alltid skulle jag vilja men har lite fel bil :)

tkdrille

Guest
Var är nu regnet slöis? De regna faktiskt inomhus men sol ute. Så vi har tur här :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Happ, då är man värdig att vara i den här tråden. Känns sådär... Nä, vem försöker jag lura. Det känns obra i allra högsta grad. Singel igen sedan några timmar.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Happ, då är man värdig att vara i den här tråden. Känns sådär... Nä, vem försöker jag lura. Det känns obra i allra högsta grad. Singel igen sedan några timmar.

Aj fan. Nåja det är bara att ta nya friska tag. Eller nåt. Jag tar inga som helst tag just nu. Har det bra som jag har det. :)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Meeeeennnnn............ :(
Hon verkade ju vara rätta virket. Fast att lära sin fru/sambo/flickvän köra lär kunna krascha vilket förhållande som helst. :( Vi kompletterade med trafikskola för säkerhets skull. :lol Ingen chans att det är tillfälligt strul? :va

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz

Trist :( ut o köra lite mer hoj nu då kanske? En liten tröst i alla fall...

Dessutom jävligt trist att se hur singlar som tagit sig UR tråden kommer tillbaka... huu.... :gnissla

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Meeeeennnnn............ :(
Hon verkade ju vara rätta virket. Fast att lära sin fru/sambo/flickvän köra lär kunna krascha vilket förhållande som helst. :( Vi kompletterade med trafikskola för säkerhets skull. :lol Ingen chans att det är tillfälligt strul? :va

Den senaste eleven var min svägerska. ;) Den andra tjejen jag handleder (Hon som omnämns av mig i din signatur och är på bild i min profil.) är upptagen och inte intressant.

Nä, tror inte det. Kändes väldigt definitivt. :( Klurigt det där med känslor och förnuft. Farhågor och förhoppningar.

SwePace

Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Trist :( ut o köra lite mer hoj nu då kanske? En liten tröst i alla fall...

Dessutom jävligt trist att se hur singlar som tagit sig UR tråden kommer tillbaka... huu.... :gnissla

Tjejerna ska få nya balettskor, bara. Sen ska de rastas. Är du nöjd med kattens skor?

Till saken hör att jag åkt så mycket som jag velat i år, hon förstod att hon träffat en passionerad hojåkare och ville inte ändra på det. Kort sagt inget som talar emot henne gällande körandet.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...