tkdrille
Guest
Jag har sol här . Fint som fan. Ska väl ut på lite hyss senare idag
Hmm, vad fasen menar en kvinna när hon (på krogen) spärrar upp tuttarna, går rakt in i en, fortsätter att gå rakt in i en par sekunder, och sedan bara virar iväg nånstans?
Att hon är bättre än dig och att du fan ska flytta på dig för här kommer nån med pattar.
Lite samma sak som när man står vid baren och de ställer sig bredvid och spänner ut brösten, då ska alla män som med stor generositet får ett ögonkast eller till och med tilltalas ramla över varandra i iver om att få bjuda på alkohol.
Det går snart över.
Känner du inte dig rätt dum med cykel på flaket?Bappelsin, här spöregnar det och är kallt, lite taskigt väder att vandra 7km efter pickisen som jag tänkt göra.
Cyckeln har jag ju självklart på flaket 7km bort där den gör jäkligt mycket nytta...
Känner du inte dig rätt dum med cykel på flaket?
Ah planen gick lite annorlunda. Jag håller med dig cykel med alltid skulle jag vilja men har lite fel bilNja, tanken var ju att cykla hem efter , men det blidde ju taxi till krogen istället...
Inte så att den ligger där hela tiden.
Annars känner jag mig nog rätt smart med cykel på flaket, jävla smidigt.
Var är nu regnet slöis? De regna faktiskt inomhus men sol ute. Så vi har tur här
Happ, då är man värdig att vara i den här tråden. Känns sådär... Nä, vem försöker jag lura. Det känns obra i allra högsta grad. Singel igen sedan några timmar.
Aj fan. Nåja det är bara att ta nya friska tag. Eller nåt. Jag tar inga som helst tag just nu. Har det bra som jag har det.
Happ, då är man värdig att vara i den här tråden. Känns sådär... Nä, vem försöker jag lura. Det känns obra i allra högsta grad. Singel igen sedan några timmar.
Trist ut o köra lite mer hoj nu då kanske? En liten tröst i alla fall...
Dessutom jävligt trist att se hur singlar som tagit sig UR tråden kommer tillbaka... huu....
Meeeeennnnn............
Hon verkade ju vara rätta virket. Fast att lära sin fru/sambo/flickvän köra lär kunna krascha vilket förhållande som helst. Vi kompletterade med trafikskola för säkerhets skull. Ingen chans att det är tillfälligt strul?
Trist ut o köra lite mer hoj nu då kanske? En liten tröst i alla fall...
Dessutom jävligt trist att se hur singlar som tagit sig UR tråden kommer tillbaka... huu....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |