Singeltråden

tkdrille

Guest
Jag har börjat bli så desperat att jag till och med skulle kunna tänka mig att dejta någon kvinna som inte hänger på sporthoj.com. :)

Är det någon här som har några positiva erfarenheter av dejtingsajter? (Jag inser som ni förstår att eftersom ni läser den här tråden så borde ni inte ha det, men man vet ju aldrig)

Är de någon du blir intresserad av så är hon troligen jävligt fixerad vid utseende pengar och sånt. Skriver någon till dig så är de förmodligen arbetslösa och ingen du nånsin hade skrivit till. De slår heller inte fel ifall du måste betala så dyker absolut en upp som vill skriva med dig för att du ska betala igen. Men visst finns de tur. Men de är för många killar per tjej.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har börjat bli så desperat att jag till och med skulle kunna tänka mig att dejta någon kvinna som inte hänger på sporthoj.com. :)

Är det någon här som har några positiva erfarenheter av dejtingsajter? (Jag inser som ni förstår att eftersom ni läser den här tråden så borde ni inte ha det, men man vet ju aldrig)
Det finns ju åtskilliga kommentarer om just dejtingsajter i just den här tråden. Kort sammanfattning: De flesta kvinnorna på de sidorna är helt jävla dumma i huvet.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Jag är med på en. Har hunnit dejta en tjej där vid två tillfällen, men det blev inget med henne. Kul att dejta ändå. :)

Utgå från att de allra flesta tjejer INTE är såsom de utger sig för att vara, varken till utseende eller presentation.
Det är klart det finns bra tjejer på sådana sidor, men du lär harva dig igenom ett antal mail osv. för att hitta henne.
Därmed inte sagt att det inte är värt det, för det är rätt skojigt om man tar det för vad det är. :)

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Sammanfattningsvis:

Dating_Sites.jpg

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz

Nej faktiskt inte själv. Men jag var nog för ärlig om mig själv och tog det seriöst. Fick dock bara oseriösa :ligga förslag innan man ens pratat med människan i verkligheten som lät typ "Men vi kan väl ses hemma hos dig om en timme för lite mys sen behöver vi ju inte ses mer" , då drog jag mig ur. Va faan är det med dom där männen som hänger på såna sajter undrar ju jag då? Gratis och laglig sexförmedling?

Men jag har två väninnor som mött sina livs stora kärlekar på vanlig datingsajt, och själv mötte jag ju Ulvhamne här ju... det är ju positivt, det tycker iaf jag :kär

Men jag tror fortfarande på att ärlighet är det som gäller om man ska hitta någon på riktigt, och det går nog att vaska ur guldkornen på alla sajter om man tar tid på sig. Är man ärlig så kan man ju på så sätt ta ett aktivt beslut om man står ut med de där knepigheterna eller om man direkt börjar fundera på att ändra på personen ... For the record: Vill inte ändra på ett skit vad gäller Ulvhamne, vill ha han precis som han är :tummenupp det ni!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Fick dock bara oseriösa :ligga förslag innan man ens pratat med människan i verkligheten som lät typ "Men vi kan väl ses hemma hos dig om en timme för lite mys sen behöver vi ju inte ses mer" , då drog jag mig ur. Va faan är det med dom där männen som hänger på såna sajter undrar ju jag då? Gratis och laglig sexförmedling?

Ge mig adressen till den sidan, tack.

tkdrille

Guest
..och dom 100 damerna är nog riktiga 10 poängare! :hihi

Vänta ska kolla bara för du skrev det. Återkommer om 3-4 minuter.

Jahaja. Här söker de bara "män" med stora. Så storleken hade betydelse. Lustiga ideer de damerna har.
Men njaaaa de var inga 10 poängare.

Last edited:

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
annars finns ju denna www.happypancake.se har testat den ett tag o visst man får leta lite men nått verkar ju finnas i alla fall, mitt problem är ju då avstånden, har inte samma tålamod med det som rockmammsen och ulven :(

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jaha, ngn som fått till det???:va

Själv har jag förflyttat mig 80 mil norrut.Tänk om man skulle träffa en hojsnubbe här,en äkta norrbottning:tuttar HAhA nä just ja, de va ba skåningar i denna tråd..Får väl sikta in mig på Malung nästa vecka då....:D:fyllisar

tkdrille

Guest
Jaha, ngn som fått till det???:va

Själv har jag förflyttat mig 80 mil norrut.Tänk om man skulle träffa en hojsnubbe här,en äkta norrbottning:tuttar HAhA nä just ja, de va ba skåningar i denna tråd..Får väl sikta in mig på Malung nästa vecka då....:D:fyllisar

De är dåligt med ligg här. :D Jasså ska du till malung? Tror de sket sig här för mig. Eller ja de beror på hur mycket du tjatar :brynad

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...