Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Man kan säga att han satsade på henne liCksom? Ehhrrmm.. :gnissla

Jag vet faktiskt inte hur det gick för honom, om han fick den andra tjejen eller inte. :rolleyes: Som sagt, jag lämnade wo i den matchen, och vad som hände sen brydde jag mig inte om. Man får väl hoppas att det blev bra för honom...

Och poängen med att vilja vara med nån är väl inte för att de ska försöka ändra sig. :)

En del går det bara inte att ändra på. Jag är ganska övertygad om det efter femton år. Man får älska dem som de är. :) Även om man ibland retar sig på småsaker så får man se till helheten, och då inser man att man har en förbaskat bra kille. :tummenupp
Även om jag alltid vet när han varit i köket, för då står skåpluckorna öppna. :D

Varför skulle man vilja ändra på någon föresten? Blev man inte ihop med någon för att man tyckte om den, precis som den var? Eller? Om den andre börjar ändra på sig, kanske det blir någon som man inte alls kan respektera?

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Varför skulle man vilja ändra på någon föresten? Blev man inte ihop med någon för att man tyckte om den, precis som den var? Eller? Om den andre börjar ändra på sig, kanske det blir någon som man inte alls kan respektera?

540645_10150805586126840_1500025776_n.jpg

:hihi

Tycker jag ser detta hela tiden i kompisars förhållanden. Förstår det inte alls och det syns ju att det börjat knaka i fogarna för de flesta som ändrar/tofflar till tusen...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det där kan vara jobbigt. Hände mig en gång, fast tjejen hade ingen annan i tankarna, hon ville bara vara singel och ha kul. Då tänkte jag att antingen lägger jag ner projektet och söker mig därifrån eller så utnyttar jag läget och ligger så mycket jag bara kan. Jag valde det senare och det ångrar jag inte idag.

Så mitt råd är: ligg med henne :tuttar

Jo jag e inte så dum :D Syfta mer på varför drar jag till mig dem?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Alla fyra? Är ju inte en utan verkligen alla jag träffat senaste tre månaderna...

tkdrille

Guest
Tänkte reta er utbölingar (ickeskåningar) med att vi ska bli fulla och ragga runt den 10 eller 11 augusti i Hässleholm. Alla får komma bara så ni vet.

Helst bara tjejer då :D

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Var glada att ni är singlar, livet är så mycket enklare då.

jag gillar min tjej, men när hon blir sur slutar hon prata och idag har vi knappt pratat. Därför vet hon inte heller att brorsan ville ha med mig(oss) ut på krogen ikväll... Och ännu mindre vet hon att jag svarade ja. :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Var glada att ni är singlar, livet är så mycket enklare då.

jag gillar min tjej, men när hon blir sur slutar hon prata och idag har vi knappt pratat. Därför vet hon inte heller att brorsan ville ha med mig(oss) ut på krogen ikväll... Och ännu mindre vet hon att jag svarade ja. :D
Har hon fått reda på det än?

tkdrille

Guest
Nu får vi se på tv 4 om man ska skämmas eller säga upp lägenheten och bege sig härifrån. ......

tkdrille

Guest
Äsch det e som vilken håla som helst ju. Det måste finnas värre tokar än dom som visats hittills. Fast Gert verkar ju vara ett hrm...original...

Han fick ju en kyss . Men de se lyckats hitta originalen. Hur fan lyckas man? Morgan spelar ju bara han är ju vettig. Tror jag

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Lastade kryckor och andra viktiga saker och tog hojen till Roskilde-festivalen! :banana Har haft fem helt underbara dagar, med massor av bra konserter - Bruce Springsteen har verkligen gjort sig förtjänt av att kallas The Boss - och drinkar och öl. En del okända band för mig är inte längre okända och de kända är fortfarande kända. Singel är jag i och för sig fortfarande. :huvet

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har börjat bli så desperat att jag till och med skulle kunna tänka mig att dejta någon kvinna som inte hänger på sporthoj.com. :)

Är det någon här som har några positiva erfarenheter av dejtingsajter? (Jag inser som ni förstår att eftersom ni läser den här tråden så borde ni inte ha det, men man vet ju aldrig)

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Jag har börjat bli så desperat att jag till och med skulle kunna tänka mig att dejta någon kvinna som inte hänger på sporthoj.com. :)

Är det någon här som har några positiva erfarenheter av dejtingsajter? (Jag inser som ni förstår att eftersom ni läser den här tråden så borde ni inte ha det, men man vet ju aldrig)

dangerous.jpg

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...