Singeltråden

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Hoppa blindaterna, vet en som polarna skulle köra han till, ordern var,
är hon ful så gasa vi därifrån!

jovisst, hon var inte sötast istan, polarna slängde ut han ur bilen
med årtusendets brud......haha

Det har gått 20 år nu, han sitter fortfarande inne typ, han mörda
alla "polarna" efteråt!

De va ingen fin blindate.....

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Efter att ja fått en massa information nu under natten så kan jag bara säga att jag stannar i tråden. Inte bra att gå ut o rasta andra hundar när man halvt kopplat denna... :mad: Jeeefla schlyyyna! :huvet

Dom [tm] har, till 90%, andra som är intressanta också under tiden det dejtas.

Men grabbar, tycker ni verkligen att det är ok att tjejer gör så? :va
Jag hade en vännina som höll på så där när jag var i er ålder. Jag fattade aldrig poängen. Man vet väl vad man vill? Varför ha en date med nr 2? Målet är väl ändå inte att få tröstpriset? :confused: :va
Är jag intresserad av någon så får han full och odelad uppmärksamhet. Men jag är nog lite nördig.... :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag hade en vännina som höll på så där när jag var i er ålder. Jag fattade aldrig poängen. Man vet väl vad man vill? Varför ha en date med nr 2? Målet är väl ändå inte att få tröstpriset? :confused: :va
Är jag intresserad av någon så får han full och odelad uppmärksamhet. Men jag är nog lite nördig.... :)

Det som är minst okej med det beteendet är nog att de tjejerna som gör så ofta blir väldigt upprörda om killen gör det.

tkdrille

Guest

Nej men tänk om de flesta tänkt så. För de är rätt många som gärna har flera flörtar samtidigt. Om man träffas i syfte av att de kanske kan bli något så känns de klart jävligt korkat att träffa nästa individ dagen efter. Speciellt om man sover över med varann.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Rent allmänt som kille, när man får någon tös i siktet finns det alltid en handfull killar i kulisserna som är intressenter, varesig tösen är medveten eller inte...

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?

Det är helt klart INTE ok att göra så nej. Jag tycker inte du är nördig med dom tankarna iaf. Snarare helt korrekt :tummenupp

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Rent allmänt som kille, när man får någon tös i siktet finns det alltid en handfull killar i kulisserna som är intressenter, varesig tösen är medveten eller inte...

Men om tösen ifråga ignorerar de i kulissen, medvetet eller omedvetet, så kan ju killen oxå skita i dem. :tummenupp En tös med siktet rätt inställt är inte intresserad av kulisser. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Men om tösen ifråga ignorerar de i kulissen, medvetet eller omedvetet, så kan ju killen oxå skita i dem. :tummenupp En tös med siktet rätt inställt är inte intresserad av kulisser. :)

Mjoh, men det brukar umgås en del å sådär. Själv skiter jag i folket i kulisserna. Jag är mer gjord för rampljuset. :glömdet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Nja, generellt sett så är svaret på den frågan såklart nej.
Dejtar jag en tjej en gång, inget händer och ingen direkt kemi uppstår just då så skulle jag inte bli sur direkt om jag såg henne på stan och fikade med en kille.

Men säg att jag fattar tycke för en tjej, och jag märker att hon tycker jag är intressant, så blir jag putt om hon skulle dejta andra under tiden och inte träffa henne igen.

Då kan man ju fråga sig varför tjejen skulle dejta andra under tiden om hon fann mig intressant. Svaret på den frågan är att hon är tjej helt enkelt. :)

Nu säger jag inte att alla är såhär, men det försiggår nog betydligt mer än vad man tror.

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Då kan man ju fråga sig varför tjejen skulle dejta andra under tiden om hon fann mig intressant. Svaret på den frågan är att hon är tjej helt enkelt. :)

Tror du ja. :gnissla Jag var med om en kille som date-ade mig och en annan tjej. Jag fick reda på det av en slump. Min kompis råkade tala om att han varit hemma hos henne och pratat kärleksproblem. Resten var lätt att räkna ut. Hon fick en rak fråga, och jag fick ett rakt svar. (Kvinnliga ingenjörer :D) Vi fortsatte vara kompisar, men jag sov aldrig över hos honom mer. Den andra tjejen fick w.o. Ville han inte satsa på mig, var han inget att ha. :arsele

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag har lyckats gå och bli nått jävla vandrings tröstpris för att komma över sin kille verkar det som, dumpa sin förlovade via sms, glömma att man har kille en vecka eller släppa en som en sten när exet skickar sms inget av de ökar mitt redan sargade förtroende för kvinosläktet.

Hur fan ska man tolka det egentligen?

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Hur fan ska man tolka det egentligen?

Utan att ha träffat dig, så skulle jag gissa att du är tillräckligt trevlig och tillräckligt snygg för att vara någon att visa upp, när tjejen vill visa att hon minsann inte sitter hemma och deppar. Att vara tröstpris är inte roligt. Jag vet av egen erfarenhet. :( Mitt misstag var väl att vara där för honom för snabbt, efter att hans fru dumpat honom. Alla nyseparerade borde kanske sättas i karantän en tid? Ungefär som om de skulle ha en smittsam sjukdom. :brynad

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ungefär så jag tagit det även om jag tror det är mer för att visa för sig själv än andra.

Ja det suger att undra om hon är intresserad eller bara försöker ta tankarna från nån annan.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Ja det suger att undra om hon är intresserad eller bara försöker ta tankarna från nån annan.

Det där kan vara jobbigt. Hände mig en gång, fast tjejen hade ingen annan i tankarna, hon ville bara vara singel och ha kul. Då tänkte jag att antingen lägger jag ner projektet och söker mig därifrån eller så utnyttar jag läget och ligger så mycket jag bara kan. Jag valde det senare och det ångrar jag inte idag.

Så mitt råd är: ligg med henne :tuttar

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Tror du ja. :gnissla Jag var med om en kille som date-ade mig och en annan tjej. Jag fick reda på det av en slump. Min kompis råkade tala om att han varit hemma hos henne och pratat kärleksproblem. Resten var lätt att räkna ut. Hon fick en rak fråga, och jag fick ett rakt svar. (Kvinnliga ingenjörer :D) Vi fortsatte vara kompisar, men jag sov aldrig över hos honom mer. Den andra tjejen fick w.o. Ville han inte satsa på mig, var han inget att ha. :arsele

Man kan säga att han satsade på henne liCksom? Ehhrrmm.. :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag gick o träffade en liten böna här.. och så kom den där hemska känslan, saknaden... Var hos henne igår. Tog en liten lur o jag vaknade lite tidigare än henne. Jag bara va fan jag måste ut o köra hoj. Väckte henne o sa att du sötnos det är nice väder så jag drar en runda med hojen. -VA MALIN FÅR FAN MER KÄRLEK ÄN MIG?!? Jaja puss o kram på dig.. Så körde jag... Som svar på frågan.. Hon hänger inte på sporthoj...

Sorry Glenn, men det kommer aldrig funka. En kompis har haft samma problem, o hur mycket nån än försöker ändra sig så kommer någon alltid vara missnöjd. Och poängen med att vilja vara med nån är väl inte för att de ska försöka ändra sig. :)

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa