Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Poopen har säkert snubblat på sina egna fötter när hon skulle stampa :lol

Jag har befunnit mig i Norrlands skogar utan någon som helst mottagning och utan varmvatten. Faktiskt helt underbart avslappnande. Duschat med en hink vatten med hjälp av en slev i en varm o skön bastu.
Massor med mygg och djävulskt mycket bromsar. Som tur är har jag inte fått ett enda bett pga att jag fått hjälp av världens goaste hund som agerat bromsätare. :D

image.jpg

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är livsfarligt med sommar.
Hade vart och handlat (på hoj) och vid en korsning kom en riktigt söt tjejj i små tajta kläder joggandes, fyfan vad nära det var att jag plockade en refug. :skrämd

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Är det verkligen kul att vara ute och köra hoj i skinnställ i såna här temperaturer? Det måste ju bli plågsamt varmt?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Meen inte lyckades De, Med det! :fakta
Nej jag är som ett ogräs. :D

Är det verkligen kul att vara ute och köra hoj i skinnställ i såna här temperaturer? Det måste ju bli plågsamt varmt?

När man kommer upp i fart så är det riktigt skönt faktiskt, men när man står still och väntar någonstans eller måste hantera hojen på backen då svettas man floder.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Usch nä. Gore-tex med dragkedjor så man kan öppna för ventilation är mycket skönare.
Låter vettigt.

Jag gillar när det är varmt...
Me så länge man kör så, Det gäller att inte stanna innan solen går ner:brinnerup
Du är knäpp. ;)

Jag dör lite smått bara av ridbyxor. Orkar ju inte rida i sånt här väder men har ju två tävlingshästar som måste ridas... Och det ska väl bli lika varmt i helgen. :död

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Låter vettigt.

Du är knäpp. ;)

Jag dör lite smått bara av ridbyxor. Orkar ju inte rida i sånt här väder men har ju två tävlingshästar som måste ridas... Och det ska väl bli lika varmt i helgen. :död

"Du är knäpp. ;)" Märks det ?

Jo men ,,, det är svårt att hålla + 45 km/h med Hest , hela tiden , som krävs för att få "Skink-stället" att "blåsa upp" så det blir lite komfort, ( inte kul om man "hittar" några lokala getingar/bin som vill in i stället medans man åker )

Du får välan tjöra "indian style" å rida barbacka :arsele .. å sätta kurs på nått schysst ställe Du kan Simträna "pållarna"
Där .. Där fick vi en "Bild" :fakta ,
En Alleycat (utan "ridbyxor") hängande som en Vimpel efter en Vild Hest i 5 knop på väg till Åland.:skrämd

Last edited:

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
En anemon tror jag, dyker upp lite här och där och rätt var det är så sprider jag ludd lite kors o tvärs. Lite stokastisk sådär... :crash

Mer då som en Havstulpan ....

Hård som F---n i skalet åsså e skopa å håva in karlar med !:gnissla

Lr har jag rätt Lr har jag rätt!

:glömdet

Bifogat

• Hård.jpg
    Hård.jpg
    33.5 KB · Visningar: 32

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
"Du är knäpp. ;)" Märks det ?

Jo men ,,, det är svårt att hålla + 45 km/h med Hest , hela tiden , som krävs för att få "Skink-stället" att "blåsa upp" så det blir lite komfort, ( inte kul om man "hittar" några lokala getingar/bin som vill in i stället medans man åker )

Du får välan tjöra "indian style" å rida barbacka :arsele .. å sätta kurs på nått schysst ställe Du kan Simträna "pållarna"
Där .. Där fick vi en "Bild" :fakta ,
En Alleycat (utan "ridbyxor") hängande som en Vimpel efter en Vild Hest i 5 knop på väg till Åland.:skrämd

Blir lite svårt att träna seriöst så, bara. ;)

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras