PippiT
Professionell mobbare
Jag tycker det är skönt med skinnställ, utan det så fryser man ju oavsett gradantal.
Precix ...Jag tycker det är skönt med skinnställ, utan det så fryser man ju oavsett gradantal.
Precix ...
Har åkt Utan ...å kraschat ... det gör Jag inte om!
Precix
Jag Tror att "Catten" inte törs,,, Hon e rädd för vatten som alla andra katter
Jag tycker det är skönt med skinnställ, utan det så fryser man ju oavsett gradantal.
*skakar på huvudet*
Huvva det villl man ju inte uppleva. Jag pälsar alltid på mig. Såg flera stycken på väg till jobbet idag som kör i shorts o tennisdojor. Aj.
Det är väl ingen hemlighet?
Jag börjar jobba om en timme. Semester slut.
Äntligen semester. Idag har jag roat mig med att städa lägenheten, varit hos en båthandlare och en hojhandlare. Det var nära att en stackars liten övergiven VFR800 hade fått följa med hem, men den där jäkla 40-årskrisen slår ju aldrig till på riktig någon gång.
känns det bättre ?
Men Du dushar iaf ?!?!?
Iaf till Nyår Å Midsommar vare sig det behövs Lr inte , hoppas jag?
Bra där... Visste väl det ,Katter brukar vara renligaNyår skiter jag i, men till jul och midsommar brukar det bli.
joo.. efter 5 år kunde jag fortfarande "borsta" fram sand ur ärrvävnaden på vänster underarm...
No More..
Jag svettas hellre i stället lite extra ,,, ( precix som PippiT,,,hrm Vi kanske skull kunna "svettas" tillsammans nångång )
Och precix som du säger så lider jag när man ser En del som inte "kanske" har en bra hojklädsel, men oxå glömt hjärnan Lr iaf den delen som ger en föraning om vad som KAN hända när man kör som om man stulit hojen..
att moppefuckon gör det kan man skylla på dålig erfarenhet ..meen,, vuxet folk ?
Men vem är jag att döma, var och en sköter sitt,
Oooooh no you didn't!!!
Mitt skinnställ rymmer bara en person.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|