Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Äntligen semester. Idag har jag roat mig med att städa lägenheten, varit hos en båthandlare och en hojhandlare. Det var nära att en stackars liten övergiven VFR800 hade fått följa med hem, men den där jäkla 40-årskrisen slår ju aldrig till på riktig någon gång. :)

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Huvva det villl man ju inte uppleva. Jag pälsar alltid på mig. Såg flera stycken på väg till jobbet idag som kör i shorts o tennisdojor. Aj.

joo.. efter 5 år kunde jag fortfarande "borsta" fram sand ur ärrvävnaden på vänster underarm... :3freak

No More..

Jag svettas hellre i stället lite extra ,,, ( precix som PippiT,,,hrm Vi kanske skull kunna "svettas" tillsammans nångång :brynad )

Och precix som du säger så lider jag när man ser En del som inte "kanske" har en bra hojklädsel, men oxå glömt hjärnan Lr iaf den delen som ger en föraning om vad som KAN hända när man kör som om man stulit hojen..
att moppefuckon gör det kan man skylla på dålig erfarenhet ..meen,, vuxet folk ?:3freak

Men vem är jag att döma, var och en sköter sitt,

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag börjar jobba om en timme. Semester slut. :(

Stackars! :krama

Äntligen semester. Idag har jag roat mig med att städa lägenheten, varit hos en båthandlare och en hojhandlare. Det var nära att en stackars liten övergiven VFR800 hade fått följa med hem, men den där jäkla 40-årskrisen slår ju aldrig till på riktig någon gång. :)

Du kanske får vänta tills du fyller 50? :näsblod

känns det bättre ?

Nja så mkt som han skakat på huvudet i den här tråden så finns det nog inte något mer som kan skramla loss... :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
joo.. efter 5 år kunde jag fortfarande "borsta" fram sand ur ärrvävnaden på vänster underarm... :3freak

No More..

Jag svettas hellre i stället lite extra ,,, ( precix som PippiT,,,hrm Vi kanske skull kunna "svettas" tillsammans nångång :brynad )

Och precix som du säger så lider jag när man ser En del som inte "kanske" har en bra hojklädsel, men oxå glömt hjärnan Lr iaf den delen som ger en föraning om vad som KAN hända när man kör som om man stulit hojen..
att moppefuckon gör det kan man skylla på dålig erfarenhet ..meen,, vuxet folk ?:3freak

Men vem är jag att döma, var och en sköter sitt,

Oooooh no you didn't!!! :4skrika

Mitt skinnställ rymmer bara en person.

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...