Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag gillar inte bullar eller kakor :mattias

Skinnstället sitter som det ska :fakta

Dock så ska träningen sätta igång stenhårt efter semestern för att omfördela kroppsformen lite. :D

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Jag gillar inte bullar eller kakor :mattias

Skinnstället sitter som det ska :fakta

Dock så ska träningen sätta igång stenhårt efter semestern för att omfördela kroppsformen lite. :D

Bra där. :tummenupp
Låter som en uppmaning som passar för alla....

speciellt SSDD

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019

Varför efter semestern. Det är ju nu man har tid att komma igång igen. Gå upp på morgonen och få träningen överstökad så har man hela dagen över till annat. :) :banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Varför efter semestern. Det är ju nu man har tid att komma igång igen. Gå upp på morgonen och få träningen överstökad så har man hela dagen över till annat. :) :banana

Alla har inte den tiden på semestern. Här reses det för fullt. Hemma för ompackning och sen bär det av till Prag.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Alla har inte den tiden på semestern.

Jag tycker att det är helt ok att vara latare på semestern och träna mindre. Även jag drar ner till typ 2-3 ggr/vecka när jag är ledig.

Men att säga att man inte har tid för någon sorts träning är bara en bortförklaring för att stilla samvetet, inget annat. :mattias

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tycker att det är helt ok att vara latare på semestern och träna mindre. Även jag drar ner till typ 2-3 ggr/vecka när jag är ledig.

Men att säga att man inte har tid för någon sorts träning är bara en bortförklaring för att stilla samvetet, inget annat. :mattias

Rör på sig gör man ju mer än vanligt. Det har jagats ungar, det har jagats hundar och det har till och med powerwalkats/sprungits lite men jag vill ha mer och värre. I Prag ska jag träna ölhävararmen och säkert blir det mycket vandrande för att kolla på en massa fina byggnader o liknande mellan ölhäveriet. :D

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Man behöver aldrig ha dåligt samvete gentemot sig själv. Vad man behöver är att flåsa och förbanna om vartannat när man väl kommer igång.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Undrar om man ska köpa en till hoj kanske... En KTM.. så får den heta Kåtten sen, enkelt och bra!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
WTF, är det något fel på SH för tillfället eller? Jag kan inte lägga upp några bilder varken genom telefonen eller datorn. Förut var det problem att ens komma in...:huvet

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras