Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Sluta sno mina kramar! :4skrika

- - - Updated - - -

Hej sporthoj!
Jag heter Daniel och har varit en "sporthoj stalker" de senaste fem åren, bara spanat in och läst i en massa trådar. Men inte vågat lägga mig i några diskussioner. Egentligen borde jag skrivit och presenterat mig i "jag är ny forumet" men det gör jag inte eftersom som jag är singel och tycker det verkar trevligare i denna tråden! Ni är stört sköna allihopa på detta forumet och har bjudit på många sköna skratt! :banana :tuttar :tummenupp

PS Ligga? :crash

Välkommen! :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hej sporthoj!
Jag heter Daniel och har varit en "sporthoj stalker" de senaste fem åren, bara spanat in och läst i en massa trådar. Men inte vågat lägga mig i några diskussioner. Egentligen borde jag skrivit och presenterat mig i "jag är ny forumet" men det gör jag inte eftersom som jag är singel och tycker det verkar trevligare i denna tråden! Ni är stört sköna allihopa på detta forumet och har bjudit på många sköna skratt! :banana :tuttar :tummenupp

PS Ligga? :crash

Man måste väll skriva på "jag är ny" forumet för att få skriva på någon annan tråd öht? Så det lär du ju visst ha gjort :smasha

Sen ser det ju självklart lite roligt ut om första tråden du skriver på som ny är singeltråden :hihi Men va fan det funkar väll det med antar jag.
Sen om du vill hitta ligg här får du ju hoppas på lite påfyllning av singel-damer i denna tråd också. Jävligt dåligt med sånt här nu för tiden som jag förstått! :gnissla

Nej, du är kramlös.

Får mig bara att tänka på polarens 4-åriga kid..
När han kommer hem brukar han fråga om han kan få en kram. Då kan hon svara bestämt att "dom har tagit slut, mamma tog den sista" :D

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Man måste väll skriva på "jag är ny" forumet för att få skriva på någon annan tråd öht?

Sen ser det ju självklart lite roligt ut om första tråden du skriver på som ny är singeltråden :hihi Men va fan det funkar väll det med antar jag.

Nej, det måste man inte och ja, det funkar. ;)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nej, det måste man inte och ja, det funkar. ;)

Det behövde man på min tid, när allt var svart/vitt på SH och de enda tråd som fanns var 2-takts tråden och en tråd om vilken rockabilly frilla som var inne!

Jaaaaaaaaa... men du fick ju en direktinbjudan specifikt för singeltråden för att jämna ut tjejbristen... så det räknas ju inte! :fakta

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Kanske dags att ge sig på bukefalos igen för en ny värvning av damer? slog ju sjukt bra förra gången och bokefalos användare vart ju "överlyckliga"!

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det behövde man på min tid, när allt var svart/vitt på SH och de enda tråd som fanns var 2-takts tråden och en tråd om vilken rockabilly frilla som var inne!

Jaaaaaaaaa... men du fick ju en direktinbjudan specifikt för singeltråden för att jämna ut tjejbristen... så det räknas ju inte! :fakta

Svartvitt :hihi
Du är så ung att du tror att det alltid funnits mikrovågsugnar.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Svartvitt :hihi
Du är så ung att du tror att det alltid funnits mikrovågsugnar.

Och du är så gammal att du kallar dem "nymodigheter", Gubbe! :D

Försökte ju bara få fram min poäng att man behövde skriva i jag är ny forumet när jag regga mig på SH.. hAaLLåÅåÅå...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och du är så gammal att du kallar dem "nymodigheter", Gubbe! :D

Försökte ju bara få fram min poäng att man behövde skriva i jag är ny forumet när jag regga mig på SH.. hAaLLåÅåÅå...

Inte när jag reggade mig iallafall. Bara för att du gick på att man var tvungen att göra det betyder inte att man verkligen var tvungen. :såjaponken

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Inte när jag reggade mig iallafall. Bara för att du gick på att man var tvungen att göra det betyder inte att man verkligen var tvungen. :såjaponken

Var inte så lång tid emellan när vi regga oss.. men är fan rätt säker på att man behövde skriva där då...
Aja det var KOTYM iaf! :7peta

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...