SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kan du va
Ja, det är väl knappast någon hemlighet?
Kan du va
Va fan! Klart jag är konstigt....annars hade jag väl inte hängt i denna tråden!
Det hade nog löst sig själv iofs. Hade det blivit brist på personal hade lönerna gått upp och kvinnor hade sökt sig till området. Det funkar ju dock inte om det är kommunalt för där låter man kvalitén sjunka istället genom att ta in obehörig personal.
Så vi får hoppas kvinnor vill fortsätta ha oss för sitt behag .
Bitter ...
Sluta bryna
Eller på SH öht för den delen
Tycker det finns rätt många hantverkaryrken där det är brist på personal men som har bra lön, ser inte så många kvinnor där ändå. Och NEJ jag säger inte att kvinnor inte kan hantverk, bygg eller att de inte skulle klara jobbet. Bara säger att det skulle bli tungt om alla män "poff" försvann då det inte finns så många som kan lära ut hantverksyrkena då
Fast det hade blivit lite svårt .
Forskare har lyckats ta ägg från möss, plocka bort bort det "överflödiga" så det blir en spermie, inseminerat det i en mus och så blev det musungar. Kvinnliga sådana eftersom de saknar X kromosomen.
Hade man gjort samma sak med människor hade världen så småningom bara bestått av kvinnor.
Tänka sig att vara sisst bland männen som blev kvar, helvette vad man skulle få pöka!
Som forskare kallar jag det där skitsnack. Möjligtvis nån på kvällspressen som läst en vetenskaplig artikel, inte förstått och sedan förvanskat enligt eget (ringa) förstånd.Fast det hade blivit lite svårt .
Forskare har lyckats ta ägg från möss, plocka bort bort det "överflödiga" så det blir en spermie, inseminerat det i en mus och så blev det musungar. Kvinnliga sådana eftersom de saknar X kromosomen.
Hade man gjort samma sak med människor hade världen så småningom bara bestått av kvinnor.
Som forskare kallar jag det där skitsnack. Möjligtvis nån på kvällspressen som läst en vetenskaplig artikel, inte förstått och sedan förvanskat enligt eget (ringa) förstånd.
Dessutom är det Y-kromosomen som bestämmer kön, inte X.
Som forskare kallar jag det där skitsnack. Möjligtvis nån på kvällspressen som läst en vetenskaplig artikel, inte förstått och sedan förvanskat enligt eget (ringa) förstånd.
Dessutom är det Y-kromosomen som bestämmer kön, inte X.
Se.. Någon mer som inte tror på vilket jippo som helst. Sen var ju inte min poäng att man inte skulle kunna skapa ett samhälle beståendes av bara kvinnor, utan att jag tror byggbranchen skulle få svårt att repa sig då den är så mansdominerad. Så det spelar inte så mycket roll om kvinnor kan reproducera med varandra eller inte.
Och sen skulle ju den mänskliga faktorn i penetrations-sex försvinna helt
Just nu är man lite glad och lätt på kuckiluren! Hoppas ni anda har lika bra kväll
Om männen lite snabbt försvann skulle det inte behöva byggas
Sjukt jobbigt det hade blivit.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari