Singeltråden

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Var på hojfiket och käkade pannkakor idag.. Var nästan tomt på folk där, är folk för veka för värmen eller? :lol

View attachment 409346

Hade tänkt att åka till Gelleråsen idag, men fick fan värmeslag i går när jag jobbade. Var helt mosig i skallen i morse, så jag ställde in. Var ute och åkte en sväng mitt på dagen i dag, men tyskte att det var för varmt så jag åkte till garaget istället.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Hade tänkt att åka till Gelleråsen idag, men fick fan värmeslag i går när jag jobbade. Var helt mosig i skallen i morse, så jag ställde in. Var ute och åkte en sväng mitt på dagen i dag, men tyskte att det var för varmt så jag åkte till garaget istället.

Jag har inte kört på 2 veckor på grund av värmen trots att jag har semester, det är ju för djävligt. :huvet:)

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
images

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Se.. Någon mer som inte tror på vilket jippo som helst. Sen var ju inte min poäng att man inte skulle kunna skapa ett samhälle beståendes av bara kvinnor, utan att jag tror byggbranchen skulle få svårt att repa sig då den är så mansdominerad. Så det spelar inte så mycket roll om kvinnor kan reproducera med varandra eller inte.

Och sen skulle ju den mänskliga faktorn i penetrations-sex försvinna helt :tungan

Just nu är man lite glad och lätt på kuckiluren! Hoppas ni anda har lika bra kväll :D

Fast ser man det som att de arbetsföra männen skulle bli färre och färre på låt säga 200 års sikt så tror jag nog man hade löst de problemen ;).

Men jag tror inte heller att den överväldigande delen av världens kvinnor skulle få för sig att vilja vara utan män ;).

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ingen AC på duccen. Det är skönt, för då slipper jag skaffa en handväska och en bedårande sommarhatt att matcha med kylaggregatet.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
iom att folkmängden ökar tack vare tekniken som gör att män inte behövs för reproducering..
skulle folk bo på gatan då eller? :va

Om männen försvinner lite snabbt bör den minska drastiskt först :glömdet

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Va på rosen idag och käkade en räkmacka. Det var 5 hojar där och kanske någon bil med AC.
När jag åkte så hamnade jag i värsta åskvädret med brutalt ösregn. Fick pausa under ett tak på en mack i Fruängen.
Hemma nu totalt dyngsur.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...