Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vi skulle iväg till södertälje och bygga bana men himlen öppnade sig såpass att vattnet sprutar uppåt i skarvarna på stuprören. Är det detta som kallas regncheck?

Det är ett tecken, man ska inte vara i slöddertälje ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Så jäkla skönt med regn och lite svalare temp en stund!

För första gången på flera veckor så fick jag ner tempen i sovrummet till 22 grader och tog mig en välförtjänt powernap! :banana

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tur att man inte har några paket på väg med u p s iaf. Det blev tydligen kaos där när Poopen kom tillbaka från semestern.. Om jag förstod situationen rätt. :hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag borde ändra min relationsstatus på fb till "i ett förhållande med en CBR600RR".. Hojen min är som en kvinna.. Hon kostar både tid och pengar och när man försöker lösa problemet så krånglar det 5 varv extra!

Har svurit, gråtit, skällt och bett att hon ska vara medgörlig.. Jag har skrattat och haft kul med henne och jag får till och med "ligga" med henne.. I kurvorna då..
Nä när man tänker på det känner man sig inte jätte singel tack vare hojen :4skrika

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag borde ändra min relationsstatus på fb till "i ett förhållande med en CBR600RR".. Hojen min är som en kvinna.. Hon kostar både tid och pengar och när man försöker lösa problemet så krånglar det 5 varv extra!

Har svurit, gråtit, skällt och bett att hon ska vara medgörlig.. Jag har skrattat och haft kul med henne och jag får till och med "ligga" med henne.. I kurvorna då..
Nä när man tänker på det känner man sig inte jätte singel tack vare hojen :4skrika

Om tjejerna du haft kostat pengar har du nog valt fel tjejer. Sluta plocka upp de som går på Malmskillnadsgatan så kanske det går bättre i framtiden. :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Hmm, lika svåra att förstå sig på är de åtminstone. Min tappade locket till expansionskärlet under färd igår... Det konstiga är ju att det har gummitätning och brukar vara bra trögt att skruva av med flit, till på det har kärlet luftslang så där kan ju inte bli speciellt mycket tryck däri heller, och fullt var det fortfarande när jag kom hem, så det lär ju inte fått varmt och blåsit av direkt. Men borta var det tamefan...

Börjar undra om det inte var utomjordingar som plockade mig en halvtimma eller så, och raderade mitt minne av händelsen, sen tog de mitt nog plastlock för att kopiera den avancerade teknologin i det...

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Om tjejerna du haft kostat pengar har du nog valt fel tjejer. Sluta plocka upp de som går på Malmskillnadsgatan så kanske det går bättre i framtiden. :hihi

Näe, du har nog rätt, de brukar vara ett rätt billigt sätt att förstöra psyket på, förutsatt att man inte flyttar ihop med dem åtminstone.

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

But your Mama was so good last night! :whip

Hmm, lika svåra att förstå sig på är de åtminstone. Min tappade locket till expansionskärlet under färd igår... Det konstiga är ju att det har gummitätning och brukar vara bra trögt att skruva av med flit, till på det har kärlet luftslang så där kan ju inte bli speciellt mycket tryck däri heller, och fullt var det fortfarande när jag kom hem, så det lär ju inte fått varmt och blåsit av direkt. Men borta var det tamefan...

Börjar undra om det inte var utomjordingar som plockade mig en halvtimma eller så, och raderade mitt minne av händelsen, sen tog de mitt nog plastlock för att kopiera den avancerade teknologin i det...

Kolla så att inte dränerings slangen eller nippeln för slangen är igensatt. Då kan det ju bli tryck. Och sen ska vi ju inte glömma att det är rätt varmt ute nu så därav kan ju kylarvätskan expandera lite mer än vanligt.
Meckade en hoj en gång som hade igensatt vevhusvent.. när den kom upp i temp kom en liten fin stråle olja från kopplingskåpan :D

Men kan ju också bara vara mycket vibrationer under längre tid.

Och ja, dom kan verkligen ha "mysterious ways" dom där hojarna och kvinnorna :tungan Men de kan ju även få en att må jävligt bra :tummenupp

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
But your Mama was so good last night! :whip

Kolla så att inte dränerings slangen eller nippeln för slangen är igensatt. Då kan det ju bli tryck. Och sen ska vi ju inte glömma att det är rätt varmt ute nu så därav kan ju kylarvätskan expandera lite mer än vanligt.
Meckade en hoj en gång som hade igensatt vevhusvent.. när den kom upp i temp kom en liten fin stråle olja från kopplingskåpan :D

Men kan ju också bara vara mycket vibrationer under längre tid.

Och ja, dom kan verkligen ha "mysterious ways" dom där hojarna och kvinnorna :tungan Men de kan ju även få en att må jävligt bra :tummenupp

Skönt att hon äntligen fick sig nåt. :)

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...