Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kolla så att inte dränerings slangen eller nippeln för slangen är igensatt. Då kan det ju bli tryck. Och sen ska vi ju inte glömma att det är rätt varmt ute nu så därav kan ju kylarvätskan expandera lite mer än vanligt.
Visst är det det, men med 5mm luftslang (öppen) skall det vara svårt att få nått tryck där ändå skall jag tycka, tempmätaren har också stått normalt, fläkten har inte gått, och systemet fullt på vätska, blåser man ett lock brukar det försvinna en hel del vätska. (har kokat en och annan biljävel i mina dar)
Med 15mm plastgänga och trögskruvad gummitätning borde den inte vibrera av sig på 80km heller kan jag tycka.
Nåväl, det ett mysterium. :3freak Jobbiga är ju leveranstiden, de kostar en 25kr styck så beställde några stycken för säkerhets skull. :hihi

Och ja, dom kan verkligen ha "mysterious ways" dom där hojarna och kvinnorna :tungan Men de kan ju även få en att må jävligt bra :tummenupp
Ja, hojjarna åtminstone.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Visst är det det, men med 5mm luftslang (öppen) skall det vara svårt att få nått tryck där ändå skall jag tycka, tempmätaren har också stått normalt, fläkten har inte gått, och systemet fullt på vätska, blåser man ett lock brukar det försvinna en hel del vätska. (har kokat en och annan biljävel i mina dar)
Med 15mm plastgänga och trögskruvad gummitätning borde den inte vibrera av sig på 80km heller kan jag tycka.
Nåväl, det ett mysterium. :3freak Jobbiga är ju leveranstiden, de kostar en 25kr styck så beställde några stycken för säkerhets skull. :hihi

Ja, hojjarna åtminstone.

Ja det låter ju konstigt om det inte ens har gått varmt.. Som sagt det kan ju vara alla möjliga anledningar men sen som sagt kan ju hojar ha underliga saker för sig, gärna det man minst väntat sig.

Aja hoppas det inte händer igen.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja det låter ju konstigt om det inte ens har gått varmt.. Som sagt det kan ju vara alla möjliga anledningar men sen som sagt kan ju hojar ha underliga saker för sig, gärna det man minst väntat sig.

Aja hoppas det inte händer igen.

Ja, som sagt jättekonstigt...
Värsta är ju leveranstiden, annars kostar de ju en 25kr styck med tätning, så det är ju skit samma. Trist att sakna ett lock bara i bästa sesången, för det skall väl ta en vecka eller så innan det är hemma. :/

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ni som missade 49-årsracet igår. Åk dit idag för kattsingen!!
Du härliga känsla när man står på vallen till speedwaybanan och blickar ut över både crossbana och rrbana. Fullt ös överallt samtidigt :yoparty Vrålande, ylande och spinnande motorer! Galna gamlingar som håller gasen stumt :D Vilken jävla glädjechock :kär

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS