Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tänker iaf lasta mopeden på färjan och fara & gasa lite söderut imorgon eller torsdag några dagar frammåt.
Hojta till om någon vill :bomba eller fika.

:)

Edit: Alltså "fika" utan kolon, sånt med bullar, inte pök...

Edit2: Eller ja, är du söt & sugen så ska väl inte jag vara den som är omöjlig...

Torsdag kommer det att bli.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Han får låna min när han vill. Så kan han åka och svanka upp en passagerare plättlätt.
En sån här eller?

article-2187610-1486AB1D000005DC-863_634x486.jpg

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
jag kommer tillbaka till ett gammalt ämne här..

Jag tycker det borde finnas fler snygga tjejer i bygg-branschen.. De finns ett fåtal men de borde bli fler! :fakta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
jag kommer tillbaka till ett gammalt ämne här..

Jag tycker det borde finnas fler snygga tjejer i bygg-branschen.. De finns ett fåtal men de borde bli fler! :fakta

Ja, tjejer finns det ju sällan för många av. Ett gäng söta hantverkstjejer känner jag iaf, rörmokare, elektriker, snickare, däremot finns det _inga_ fula kvinnliga hantverkare verkar det som, de är alla pinglor! :tuttar

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja, tjejer finns det ju sällan för många av. Ett gäng söta hantverkstjejer känner jag iaf, rörmokare, elektriker, snickare, däremot finns det _inga_ fula kvinnliga hantverkare verkar det som, de är alla pinglor! :tuttar

Sicken tur. De fula är nog helt kassa på hantverk :brynad

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Det finns det här.. Har sätt några pinglor till hantverkare men inte många.. Men när de är snygga är de fan snygga. :drool

Tycker ni kan exportera några hit tack!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Apropå hantverkarcheyor. Vi satt och jobbade på ett fik och filosoferade över varför det finns så få hantverkarcheyor iom att det är så lätta pengar. Det lät såhär:
"Allt man ser är målarbrudar som skall ha så mycket badboyattityd för att de råkar ha ett hantverksyrke."
"Ja vad handlar det om. Målare dessutom, vad är det för hårt med det? Bära färghinkar och stryka plank är ju inte skitjobbigt precis"

Bakom oss satt ett målerigäng och fikade. De blev tysta. Varpå kompisen säger:
"Det är ju sant ju"

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Kom och kika på IT-branchen då! På utbildningen där jag går brukar det vara 90-95% killar i kullarna. Det blir en handfull tjejer där flera hoppar av innan de är klara.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kom och kika på IT-branchen då! På utbildningen där jag går brukar det vara 90-95% killar i kullarna. Det blir en handfull tjejer där flera hoppar av innan de är klara.

Jag har väl sett ett fåtal riktigt snygga tjejer inom mina år i IT-branschen (som faktiskt jobbar med IT, på säljsidan finns det massor).

Den stora fördelen med dem är att jämfört med tjejer i hantverkarbranschen brukar de inom IT vara jävligt smarta.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag har väl sett ett fåtal riktigt snygga tjejer inom mina år i IT-branschen (som faktiskt jobbar med IT, på säljsidan finns det massor).

Den stora fördelen med dem är att jämfört med tjejer i hantverkarbranschen brukar de inom IT vara jävligt smarta.

Vaffan menaru?!?1!!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Apropå hantverkarcheyor. Vi satt och jobbade på ett fik och filosoferade över varför det finns så få hantverkarcheyor iom att det är så lätta pengar. Det lät såhär:
"Allt man ser är målarbrudar som skall ha så mycket badboyattityd för att de råkar ha ett hantverksyrke."
"Ja vad handlar det om. Målare dessutom, vad är det för hårt med det? Bära färghinkar och stryka plank är ju inte skitjobbigt precis"

Bakom oss satt ett målerigäng och fikade. De blev tysta. Varpå kompisen säger:
"Det är ju sant ju"

Det är ju sant :rofl:rofl:rofl:rofl

Dock så förklarade en målare på ett bygge jag var på att det som är krävande är alla förberedelser... Men kontra med att de inte måste konka en massa tunga metalkondtruktioner.

Men snygga målarbrudar finns det däremot, och har inget emot brudar med liiite attityd :D

Samma med min utbildning. Det gick en brud.. Hon var extrem vänster och radikal feminist... Hon var inte kvar länge.. :näsblod

Kan ju bero på vad de gör inom både IT och bygg som säger något om hur intelligenta de är.

Last edited:
Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...