PippiT
Professionell mobbare
Ja, ingen vågar ju åka bakpå dig iaf! Du kör ju som ett jehuu på Kåtten!
Sluta grina för att du inte hinner med.
Ja, ingen vågar ju åka bakpå dig iaf! Du kör ju som ett jehuu på Kåtten!
Tänker iaf lasta mopeden på färjan och fara & gasa lite söderut imorgon eller torsdag några dagar frammåt.
Hojta till om någon vill :bomba eller fika.
Edit: Alltså "fika" utan kolon, sånt med bullar, inte pök...
Edit2: Eller ja, är du söt & sugen så ska väl inte jag vara den som är omöjlig...
En sån här eller?Han får låna min när han vill. Så kan han åka och svanka upp en passagerare plättlätt.
jag kommer tillbaka till ett gammalt ämne här..
Jag tycker det borde finnas fler snygga tjejer i bygg-branschen.. De finns ett fåtal men de borde bli fler!
Ja, tjejer finns det ju sällan för många av. Ett gäng söta hantverkstjejer känner jag iaf, rörmokare, elektriker, snickare, däremot finns det _inga_ fula kvinnliga hantverkare verkar det som, de är alla pinglor!
Snygga hantverkare överlag är bättre och har större intellekt!Sicken tur. De fula är nog helt kassa på hantverk
Ja, tjejer finns det ju sällan för många av. Ett gäng söta hantverkstjejer känner jag iaf, rörmokare, elektriker, snickare, däremot finns det _inga_ fula kvinnliga hantverkare verkar det som, de är alla pinglor!
Sicken tur. De fula är nog helt kassa på hantverk
Kom och kika på IT-branchen då! På utbildningen där jag går brukar det vara 90-95% killar i kullarna. Det blir en handfull tjejer där flera hoppar av innan de är klara.
Jag har väl sett ett fåtal riktigt snygga tjejer inom mina år i IT-branschen (som faktiskt jobbar med IT, på säljsidan finns det massor).
Den stora fördelen med dem är att jämfört med tjejer i hantverkarbranschen brukar de inom IT vara jävligt smarta.
Vaffan menaru?!?1!!
Apropå hantverkarcheyor. Vi satt och jobbade på ett fik och filosoferade över varför det finns så få hantverkarcheyor iom att det är så lätta pengar. Det lät såhär:
"Allt man ser är målarbrudar som skall ha så mycket badboyattityd för att de råkar ha ett hantverksyrke."
"Ja vad handlar det om. Målare dessutom, vad är det för hårt med det? Bära färghinkar och stryka plank är ju inte skitjobbigt precis"
Bakom oss satt ett målerigäng och fikade. De blev tysta. Varpå kompisen säger:
"Det är ju sant ju"
Kom och kika på IT-branchen då! På utbildningen där jag går brukar det vara 90-95% killar i kullarna. Det blir en handfull tjejer där flera hoppar av innan de är klara.
Kan ju bero på vad de gör inom både IT och bygg som säger något om hur intelligenta de är.Jag har väl sett ett fåtal riktigt snygga tjejer inom mina år i IT-branschen (som faktiskt jobbar med IT, på säljsidan finns det massor).
Den stora fördelen med dem är att jämfört med tjejer i hantverkarbranschen brukar de inom IT vara jävligt smarta.
Jag är hantverkare.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |