Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag börjar jobba på Måndag,, som tur är så är chefen ledig en vecka till, och vilorummet hägrar.. Jävligt skönt att man inte har någon galen kollega som kastar stolar efter en iaf! :lol

Du är hopplös

Förresten.. Gissar att det inte bara är jag som förväntar mig att Poopen och Poopert styr ihop nån sorts efter-säsongen-öl framåt hösten?

Jag har inte druckit en droppe sen nån gång i April, så det börjar bli dags! :fyllisar

Finns väl andra som gör sånt bättre. :banana

Vad är detta för snack? Eftersäsongsöl, pfft. Jag har varit full sedan i julas.:fyllisar

Ja full av skit som du drar ur röven i tid och otid. ;)

Läste att stans godaste glass tydligen ska finnas på Ålstensgatan i Bromma.
Blir nog att åka dit någongång i helgen och testa:)

NO, på torget i Söderköping. God damn den goaste glass jag käkat förutom min egentillverkade. :kär

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
:va Öl är väl inte säsongsberoende?.
Misstänker att jag nog sveper en och annan bira på Isle of Man

En annan öppnade just en öl nu :)

grattis till semestern! hatar dig och många andra som har/haft semester för att jag inte får någon full semester förs nästa sommar :4skrika

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Brackeglass, jo jag tackar.

Yupp (ie). Inte fan duger det med proletärglass full med syntetiska smak och färgämnen

NO, på torget i Söderköping. God damn den goaste glass jag käkat förutom min egentillverkade. :kär

Nu skrev jag ju om stans godaste glass, inte glass från någon obskyr håla halvvägs till Danmark.:D

grattis till semestern! hatar dig och många andra som har/haft semester för att jag inte får någon full semester förs nästa sommar :4skrika

Hata är ett väldigt starkt ord, säg att du avskyr oss istället:)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Yupp (ie). Inte fan duger det med proletärglass full med syntetiska smak och färgämnen

Soylent green, feeds the workers. Tänkte mest på att den serveras i Ålsten, där ungarna går med chinos, skjorta el pikétröja och en pullover knuten över axlarna i bästa Bildt-stil. Man vill slå dem.

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Nu skrev jag ju om stans godaste glass, inte glass från någon obskyr håla halvvägs till Danmark.:D

Hata är ett väldigt starkt ord, säg att du avskyr oss istället:)

Det står ju i Aftonbladet att den är godast i Bromma så då måste det vara så. Se till att vara beredd på kö bara.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Soylent green, feeds the workers. Tänkte mest på att den serveras i Ålsten, där ungarna går med chinos, skjorta el pikétröja och en pullover knuten över axlarna i bästa Bildt-stil. Man vill slå dem.

RTL9g8u.jpg

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sådär... Då har man just skrivit på papper för fast anställning och fått en löneförhöjning!
Så idag mår man fan prima! :D

Blir att fira i helgen det här! :fyllisar:yoparty

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Sådär... Då har man just skrivit på papper för fast anställning och fått en löneförhöjning!
Så idag mår man fan prima! :D

Blir att fira i helgen det här! :fyllisar:yoparty

Man får lov att gratulera :tummenupp:tummenupp

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...