Singeltråden

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Ja inte mitt fel att landet är avlångt:gnissla hade gärna hamnat i ett annat land,söderut då!

Ngn datakunnig här?:rolleyes: Är intelPentium en värdelös processor,eller är den acceptabel till en som bara anv den till surf och lite film??Eller är Amd bättre i prisklass 4-5000? Tips ngn???:Bugar

AMD ska du ha! :tummenupp

Hur står det till i detta regniga Singelsverige? Tar det själv rätt lugnt för tillfället men herregud vad folk i min omgivning hetsar, usch! :3freak

tkdrille

Guest
Äsch, toppen har ju redan varit på onsdagen så jag är helnöjd som det är :)
Många fina flickor fanns det iaf!

Ja lite synd man missa de helt i år. Får ta igen de hela nästa omgång. De finns otroligt många tjejer där uppe. Och människorna som är där är oftast mycket bra.
Bor granne med en polis när man tar dit och de är inte så värst mycket bråk och sådant heller enligt han.

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Tips! Norska tjejer är helt livsfarliga! Träffade en förra helgen (vi träffades för 2 år sen med) en riktigt 10 poängare på alla sätt och vis. Sagt och gjort. Kom hem från Norge (gatebil rockar!) och tänkte va fan kan ju lika bra dra till Norge och jobba som att sitta här hemma o ha det tråkigt. På under en vecka har jag lyckats övertala mig själv att sälja min mc, söka jobb och leta efter en "vettig" pendlar bil.
Hoppas på ett par svar från diverse sökta tjänster runt Oslo sen är det hej och iväg!
Det här lilla äventyret kommer nog bli det bästa jag gjort :rock

P.s Givetvis blir det ny mc nästa vår så mörda inte mig D.s :fyllisar

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Tips! Norska tjejer är helt livsfarliga! Träffade en förra helgen (vi träffades för 2 år sen med) en riktigt 10 poängare på alla sätt och vis. Sagt och gjort. Kom hem från Norge (gatebil rockar!) och tänkte va fan kan ju lika bra dra till Norge och jobba som att sitta här hemma o ha det tråkigt. På under en vecka har jag lyckats övertala mig själv att sälja min mc, söka jobb och leta efter en "vettig" pendlar bil.
Hoppas på ett par svar från diverse sökta tjänster runt Oslo sen är det hej och iväg!

Oj oj oj norska kvinnor alltså.

Jag har sagt hela mitt liv att det är nått magiskt med det landets genetik.
Går man nån timme i centrala oslo så har man ju fått nog för flera år hemma i gamla sverige.

Däremot är det oroväckande många unga morsor i det landet. Jag tror dom är överfertila så ta´t lugnt nu för fasen!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Går man nån timme i centrala oslo så har man ju fått nog för flera år hemma i gamla sverige.

Däremot är det oroväckande många unga morsor i det landet. Jag tror dom är överfertila så ta´t lugnt nu för fasen!

Skandinavien i övrigt (inte Sverige alltså) och även östeuropa har i regel två sorter.. Antingen är de väldigt snygga eller ser de ut som ett inverterat rävgryt i ansiktet. Sverige däremot har en väldans massa OK:a tjejer men väldigt få som sticker ut åt något håll.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Skandinavien i övrigt (inte Sverige alltså) och även östeuropa har i regel två sorter.. Antingen är de väldigt snygga eller ser de ut som ett inverterat rävgryt i ansiktet. Sverige däremot har en väldans massa OK:a tjejer men väldigt få som sticker ut åt något håll.

Det stämmer faktiskt.. Och i England är 99% av befolkningen sjukt fula, resterande 1% okej.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Idjut :dummer

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Det måste vara något i vattnet... stora :tuttar har de också. :gnissla

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Semestertips? :rolleyes:

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Jag hoppas verkligen på det.

Men just nu känns det hopplöst. Allt bara rasar av oron, klarar inte gå till jobbet, har inte ätit på 3 dar.

Dumpa och gå vidare! Du kommer må så MYCKET bättre utan den där oron! Man klarar sig (bättre) själv i ett sådant läge

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Det är just sånt där som Hansen skriver om som gör att man fan inte vågar ge sig in i ngt seriöst ju..så skönt att slippa en massa känslomässiga berg o dalbanor...Men trist att inte få vara förälskad,det är ju så mysigt..men men...:)

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Det är just sånt där som Hansen skriver om som gör att man fan inte vågar ge sig in i ngt seriöst ju..så skönt att slippa en massa känslomässiga berg o dalbanor...Men trist att inte få vara förälskad,det är ju så mysigt..men men...:)

Ska visst på en dejt i morrn....har bestämt mej dock....går det åt helvete så får du göra plats i sängen Zuzz för då tar jag mitt pick o pack o flyttar in....det är väl ok ??

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Dumpa och gå vidare! Du kommer må så MYCKET bättre utan den där oron! Man klarar sig (bättre) själv i ett sådant läge

Kan verkligen inte pusha mig själv till att dumpa det bästa som hänt i mitt liv :(

Nu har jag börjat tappa kilon också, 6 kilo på 4 dar :(

tkdrille

Guest
Kan verkligen inte pusha mig själv till att dumpa det bästa som hänt i mitt liv :(

Nu har jag börjat tappa kilon också, 6 kilo på 4 dar :(

Äter du ingenting alls? Annars får du fan se till att sätta igång. 6 kg på 4 dagar är en stor fara även om du går ner via träning.

Ring en polare och ut och käka grillat eller en pizza direkt.
Även om de är illa som de är och de tar slut så ska din hälsa väl inte behöva gå åt helvete?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Äter du ingenting alls? Annars får du fan se till att sätta igång. 6 kg på 4 dagar är en stor fara även om du går ner via träning.

Ring en polare och ut och käka grillat eller en pizza direkt.
Även om de är illa som de är och de tar slut så ska din hälsa väl inte behöva gå åt helvete?

Problemet är att det bara snurrar i huvudet, precis som att jag glömmer att jag behöver äta. Slänger jag ihop nåt på en tallrik så bara vänder det sig i magen..

Nej, min kropp och mitt psyke ska inte behöva gå åt helvete, men det gör det. På automatik.

Kärlek, världens mest beroendeframkallande drog.

tkdrille

Guest
Problemet är att det bara snurrar i huvudet, precis som att jag glömmer att jag behöver äta. Slänger jag ihop nåt på en tallrik så bara vänder det sig i magen..

Nej, min kropp och mitt psyke ska inte behöva gå åt helvete, men det gör det. På automatik.

Kärlek, världens mest beroendeframkallande drog.

Man tvingar i sig mat i vilket fall som helst. Även i små portioner. Ja kärlek är skit när de är strul. Men detta är ju lite av extremfall. Tänk på alla inre organ när du tar bort all näring. De är ett självskadebeteende som heter duga och du lider fruktansvärt..
Och de känns som du inte talat om för vänner hur du mår om de heller. så se till och försöka ordna upp detta nu. Och inte om 2 dagar.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...