Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tänka sig hur det kommer bli den 16:e när jag faktiskt börjar med dieten.
*skakar på huvudet*
Tänka sig hur det kommer bli den 16:e när jag faktiskt börjar med dieten.
Blä inget ont om er men den här tråden sammanfattar hur de känns att va singel igen.. som att stå still i livet ett år senare är de precis likadant. .
Blä inget ont om er men den här tråden sammanfattar hur de känns att va singel igen.. som att stå still i livet ett år senare är de precis likadant. .
Jag håller med, ni slipper ju att ta hand om såna här avlopp.
View attachment 410649
Och det där är bara en liten del av det.
Börjar du bli tunnhårig?
nu behöver jag tuttar och rumpa att klämma på ....
Sluta grina och var nöjd över att du slipper lägga tid och energi på nån annan!
Så allt som för livet framåt är en partner? Låter ju som en lite tragisk livssyn, kan jag tycka. Sen att det är tråkigt när ett förhållande tar slut, det är en annan sak.
Så allt som för livet framåt är en partner? Låter ju som en lite tragisk livssyn, kan jag tycka. Sen att det är tråkigt när ett förhållande tar slut, det är en annan sak.
Det har du ju förståss rätt i, men jag kan hålla med om att det är jäkligt trist att vara ensam hela tiden, det gör ingen gott i längden.
nej de är de såklart inte men hur bra de andra än går så kommer man komma hem till ett tomt hem och bara känna att de saknas en stor del i ens livSå allt som för livet framåt är en partner? Låter ju som en lite tragisk livssyn, kan jag tycka. Sen att det är tråkigt när ett förhållande tar slut, det är en annan sak.
Prulle och SJP
Detta är inte menat som ett nedlåtande påhopp, jag vill klargöra det från början för om man är nere kan sånt här vara skit att höra. Det är emellertid omtanke som ligger bakom, så ta det på rätt sätt.
Har ni funderat på att söka hjälp för er nedstämdhet någon gång?
Jag vet att ni båda har det trögt på olika sätt men eran nedstämdhet verkar förtätas vartefter tiden lider.
Min tanke är att om man fastnar i en snurra med alltför mycket skit så blir det till sist svårt att ta sig upp själv.
Jag är själv inte alltid en muntergök precis och sjunker ner i becksvart svärta emellanåt. Med åren (de börjar bli många) har jag lärt mig att räta ut mig själv när det går för långt. Det är inte alla som har samma tur med det tyvärr.
Det finns nog ingen generell mirakelkur att "rycka upp sig" på och ofta är det svårt att sätta tummen på vad som är orsak och vad som är verkan i sammanhanget, det är med den delen jag tror man kan må bra av lite hjälp.
Jag är ingen expert och kanske kan jag bara dra åt helvete, eller så är min tanke värd att ta till sig. Det avgör inte jag, det avgör ni.
vänligen, Blöjan
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |