Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
nej de är de såklart inte men hur bra de andra än går så kommer man komma hem till ett tomt hem och bara känna att de saknas en stor del i ens liv

och när allt går skit i övrigt, ens mor har cancer man vantrivs med sitt yrke men de spelar ingen roll för ens passion för motorcyklar har sett till att man har 5 frakturer och ett knä som blir infekterat varannan vecka så är det jävligt påtagligt när man blir dumpad och utkastad ur huset när man kommer ut från sjukhuset.

men nu ska jag sluta störa ha så kul

Det är de som är bra härinne, du stör aldrig.
Du borde våga ta tag i allt och börja med att skaffa ett nytt fritidsintresse, ett nytt jobb, kanske en inneboende (vilket gör att det inte alltid är tomt hemma). Vad det gäller din mamma så kan jag bara beklaga och råda dig till att umgås så mycket du bara kan med henne, gör livet drägligt för henne och kanske till och med lite roligt...det kommer även att göra dig gott.

Kan inte inte prata med någon professionellt så kan du alltid prata med oss. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
nej de är de såklart inte men hur bra de andra än går så kommer man komma hem till ett tomt hem och bara känna att de saknas en stor del i ens liv

och när allt går skit i övrigt, ens mor har cancer man vantrivs med sitt yrke men de spelar ingen roll för ens passion för motorcyklar har sett till att man har 5 frakturer och ett knä som blir infekterat varannan vecka så är det jävligt påtagligt när man blir dumpad och utkastad ur huset när man kommer ut från sjukhuset.

men nu ska jag sluta störa ha så kul

Du stör inte. :) Jag tycker bara det är lite tråkigt att man inte kan se framåt utan ett förhållande. Sen finns det givetvis andra saker som gör att det tar hårdare på en när ett förhållande tar slut, men känner man att livet går bakåt för det så kanske det finns andra saker i ens liv man bör se över. Om ens partner är allt man har så brukar det dessutom bli svårt att få det att hålla i längden.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varför behöver singel vara samma sak som ensam?

Jag är singel men känner mig inte särskilt ensam. Har ju fått rasta Poopen halva sommaren t ex, så det är bara skönt att ha lugn och ro när man väl kommer hem.
Det är väl klart att det inte _behöver_ vara så, men det är ändock.
Lite som att kollegerna inte klarar av att göra _enkla_ uppgifter som jag visat 62 gånger hur de gör. Det finns absolut ingen rimlig anledning till varför det är så, men lika fans är det så ad infinitum.

Jajjejaj

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2014
Hoj
Ktm 350 sx
Varför behöver singel vara samma sak som ensam?

Jag är singel men känner mig inte särskilt ensam. Har ju fått rasta Poopen halva sommaren t ex, så det är bara skönt att ha lugn och ro när man väl kommer hem.

Agreed.

Man söker sig till relationer eftersom man har behov som behövs fyllas. Alla dessa behov kan fyllas av andra saker...
Lever man på en relation blir det en dålig relation, och man blir...ensam

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...