BlöjRäsern
Gränsfall
taskigt mot er dock
Äsch heller, i denna lada finns plats för alla sorters kor.
taskigt mot er dock
nej de är de såklart inte men hur bra de andra än går så kommer man komma hem till ett tomt hem och bara känna att de saknas en stor del i ens liv
och när allt går skit i övrigt, ens mor har cancer man vantrivs med sitt yrke men de spelar ingen roll för ens passion för motorcyklar har sett till att man har 5 frakturer och ett knä som blir infekterat varannan vecka så är det jävligt påtagligt när man blir dumpad och utkastad ur huset när man kommer ut från sjukhuset.
men nu ska jag sluta störa ha så kul
nej de är de såklart inte men hur bra de andra än går så kommer man komma hem till ett tomt hem och bara känna att de saknas en stor del i ens liv
och när allt går skit i övrigt, ens mor har cancer man vantrivs med sitt yrke men de spelar ingen roll för ens passion för motorcyklar har sett till att man har 5 frakturer och ett knä som blir infekterat varannan vecka så är det jävligt påtagligt när man blir dumpad och utkastad ur huset när man kommer ut från sjukhuset.
men nu ska jag sluta störa ha så kul
Om ens partner är allt man har så brukar det dessutom bli svårt att få det att hålla i längden.
Det du säger är alltså att allt blir bättre om man även har en husclown som bor på vinden som sällskap?
Du förstår mig så bra!
Det du säger är alltså att allt blir bättre om man även har en husclown som bor på vinden som sällskap?
Du är en clown.
Du är en clown.
Det är väl klart att det inte _behöver_ vara så, men det är ändock.Varför behöver singel vara samma sak som ensam?
Jag är singel men känner mig inte särskilt ensam. Har ju fått rasta Poopen halva sommaren t ex, så det är bara skönt att ha lugn och ro när man väl kommer hem.
https://www.youtube.com/watch?v=iUcqT5zpZ5E
Särskilt "flamingo" känns bekant.. men så är det ju en PIPPIfågel också..
Du är T-Rex
Oh no you didn't!
Varför behöver singel vara samma sak som ensam?
Jag är singel men känner mig inte särskilt ensam. Har ju fått rasta Poopen halva sommaren t ex, så det är bara skönt att ha lugn och ro när man väl kommer hem.
Kanal 6 nu.. Ett av tidernas bästa familyguyavsnitt!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|