Singeltråden

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Var på bilträff i Älvdalen i lördags..fanns även hojjar där ;) såå mycket snygga fordon..Å jag blev så full under kvällens cruise så jag stöp i backen..nu är det dags att lugna ner sig tror jag...:näsblod......känner mig fan inte helt nykter än.tur man är ledig i dag...:gnissla ligga? ..jag tror det..eller så var det bara en hallucination eller nåt:va

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Var på bilträff i Älvdalen i lördags..fanns även hojjar där ;) såå mycket snygga fordon..Å jag blev så full under kvällens cruise så jag stöp i backen..nu är det dags att lugna ner sig tror jag...:näsblod......känner mig fan inte helt nykter än.tur man är ledig i dag...:gnissla ligga? ..jag tror det..eller så var det bara en hallucination eller nåt:va

Se där, var det bra tyckte du?

Var där med en polare och spanade in Top Cats och Go Getters på lördagkvällen tillsammans med några groggar! :yoparty
Top Cats kunde ha levererat bättre dock..

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Jaha då var man tillbaka i "vardagen" efter semester o en dykresa till Gozo, Malta.
Massor med trevliga dykminnen o endel nya vänner, tyvärr ingen ny donna.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Haha naaw, stöp du i backen? Då är man toppad! :tungan

Jag hade fest här hemma för två helger sen, och jag har sjuka minnesluckor. Två av mina kompisar hade tydligen varit här i typ 3 timmar, och jag minns inte ens att de var här över huvud taget! :näsblod

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jo jag vet du skrev det, tänkte på bränsleproblemet och att den gick som en nedtrimmad DT50 i uppförsbacke

Den gör ju bara så ibland, när jag gasar på.. Har löst det genom att inte gasa på... =/ Ska sälja den faktiskt....

(Jag kan inte läsa PM, för där är nåt konstigt sökfält som "trillar ner" över raden med ikoner, och jag kan inte trycka bort det.. :gnissla)

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Den gör ju bara så ibland, när jag gasar på.. Har löst det genom att inte gasa på... =/ Ska sälja den faktiskt....

(Jag kan inte läsa PM, för där är nåt konstigt sökfält som "trillar ner" över raden med ikoner, och jag kan inte trycka bort det.. :gnissla)

Skrev att jag kom på att jag har en felkodsläsare i verkstan, så vill du så kan jag ta med den till Lund och svänga förbi.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det vore ju kanon! Måste bara få ordning på röven på den, så jag kan köra in den till stan. Står hos mina päron, de bor mittemellan hästens rehabplace och mig.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha japp. Inte bra, nivåregleringen sa ju upp sig när jag precis lämnat av häst och släp vid stallet i torsdags.. :(

Nivåreglering till strålkastarna? Det kan vara enkelt att fixa.

Hälsningar, en som lämnade in bilen på verkstaden för att få reda på att en liten liten pinne som regleringen sitter på gått av och kunde bytts själv hemma på garageinfarten på nån minut.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Se där, var det bra tyckte du?

Var där med en polare och spanade in Top Cats och Go Getters på lördagkvällen tillsammans med några groggar! :yoparty
Top Cats kunde ha levererat bättre dock..

Ja så många fina bilar...den svarta Chargern med kompressorn ,,så fin! Då måste du sett mig på dansgolvet!!:hej :3freak

Top Cats var sura,de var mycket gladare i Rättvik...;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nivåreglering till strålkastarna? Det kan vara enkelt att fixa.

Hälsningar, en som lämnade in bilen på verkstaden för att få reda på att en liten liten pinne som regleringen sitter på gått av och kunde bytts själv hemma på garageinfarten på nån minut.

Nejnejnej, nivåregleringen i röven på den... Har ju såna där gasdämpare som ska känna av hur mycket last där är. Nu hänger ju högra hjulhuset på däcket..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...