jyx
offroad, sport, custom...allt funkar
en qwinna som finns här nånstans men som troligen heter nått annat på denna sida.Vem e det????
en qwinna som finns här nånstans men som troligen heter nått annat på denna sida.Vem e det????
en qwinna som finns här nånstans men som troligen heter nått annat på denna sida.
Jaha ja. Du vet att hon finns men inte vad hon heter? Var bor hon då?
Var på bilträff i Älvdalen i lördags..fanns även hojjar där såå mycket snygga fordon..Å jag blev så full under kvällens cruise så jag stöp i backen..nu är det dags att lugna ner sig tror jag.........känner mig fan inte helt nykter än.tur man är ledig i dag... ligga? ..jag tror det..eller så var det bara en hallucination eller nåt
Var på bilträff i Älvdalen i lördags..fanns även hojjar där såå mycket snygga fordon..Å jag blev så full under kvällens cruise så jag stöp i backen..nu är det dags att lugna ner sig tror jag.........känner mig fan inte helt nykter än.tur man är ledig i dag... ligga? ..jag tror det..eller så var det bara en hallucination eller nåt
Haha naaw, stöp du i backen? Då är man toppad!
Jag hade fest här hemma för två helger sen, och jag har sjuka minnesluckor. Två av mina kompisar hade tydligen varit här i typ 3 timmar, och jag minns inte ens att de var här över huvud taget!
Hehe då har festen varit fin
Hur går det med bilen förresten?
Haha japp. Inte bra, nivåregleringen sa ju upp sig när jag precis lämnat av häst och släp vid stallet i torsdags..
Jo jag vet du skrev det, tänkte på bränsleproblemet och att den gick som en nedtrimmad DT50 i uppförsbacke
Den gör ju bara så ibland, när jag gasar på.. Har löst det genom att inte gasa på... =/ Ska sälja den faktiskt....
(Jag kan inte läsa PM, för där är nåt konstigt sökfält som "trillar ner" över raden med ikoner, och jag kan inte trycka bort det.. )
Det vore ju kanon! Måste bara få ordning på röven på den, så jag kan köra in den till stan. Står hos mina päron, de bor mittemellan hästens rehabplace och mig.
I en håla som heter Harlösa...
Haha japp. Inte bra, nivåregleringen sa ju upp sig när jag precis lämnat av häst och släp vid stallet i torsdags..
Se där, var det bra tyckte du?
Var där med en polare och spanade in Top Cats och Go Getters på lördagkvällen tillsammans med några groggar!
Top Cats kunde ha levererat bättre dock..
Ja så många fina bilar...den svarta Chargern med kompressorn ,,så fin! Då måste du sett mig på dansgolvet!!
Top Cats var sura,de var mycket gladare i Rättvik...
Nivåreglering till strålkastarna? Det kan vara enkelt att fixa.
Hälsningar, en som lämnade in bilen på verkstaden för att få reda på att en liten liten pinne som regleringen sitter på gått av och kunde bytts själv hemma på garageinfarten på nån minut.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |