Singeltråden

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag fick infektion. :(

Ja du kan ju åka på bussresor till Mallorca osv :D

fyfan de verkar riktigt riktigt oskönt :död

haha va med syrran i turkiet, sista gången jag åker på all inclusive va ju rastlös efter en dag så för pros skull ska dem slippa en 25 åring med grova tendenser till adhd :D

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Har väl inte sagt något illa om dem? Bara att jag har beslutsvånda.
Knappeligen samma sak?
:va

Jag var lite ironisk.
Men, från vad du skrev innan så lät det som ett bra erbjudande. Visst det kanske inte är ditt drömboende, men man kan ju uppgradera något steg på vägen innan det blir drömhuset med både drömhojen och ferrarin i garaget. :)

Du bor i Mariehamn som det står under "ort" ?
Nu var det nog 5-10 år sen jag var på Åland sist och kanske 15 år sen jag var där nästan varje sommar. Så jag har inte så bra koll på hur mycket det växt sen dess. Men på den tiden var väl typ hela Mariehamn inom cykelavstånd.
Om man inte får den stulen eller vandaliserad så är det ett rätt så billigt transportmedel. Cyklar du så får du lite motion oavsett om du vill det eller ej, men det kan vara ganska gott det med, kanske får du lite mer energi och blir lite mer positiv?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Beschlußangst:huvet

Jag var och provade en 1150 GS och tänkte, den kan jag väl ta. Dock så fanns en Moto Guzzi ute också, lite dyrare, lite nyare, mer lulligheter och den bara mååååste man ju provköra. Den var naturligtvis skitkul. Så hur gör man?

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

Jag var och provade en 1150 GS och tänkte, den kan jag väl ta. Dock så fanns en Moto Guzzi ute också, lite dyrare, lite nyare, mer lulligheter och den bara mååååste man ju provköra. Den var naturligtvis skitkul. Så hur gör man?

väljer Guzzi och är glad :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Är inte 1150:n lite väl tung om du tänkt dig äventyr på ej asfalterade vägar ibland?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no

BMW, tysk humor.
Guzzi, amore on wheels.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja

Om man tänker, den kan jag väl ta, så är det inte rätt hoj. köp den du vill ha.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag var lite ironisk.
Men, från vad du skrev innan så lät det som ett bra erbjudande. Visst det kanske inte är ditt drömboende, men man kan ju uppgradera något steg på vägen innan det blir drömhuset med både drömhojen och ferrarin i garaget. :)

Du bor i Mariehamn som det står under "ort" ?
Nu var det nog 5-10 år sen jag var på Åland sist och kanske 15 år sen jag var där nästan varje sommar. Så jag har inte så bra koll på hur mycket det växt sen dess. Men på den tiden var väl typ hela Mariehamn inom cykelavstånd.
Om man inte får den stulen eller vandaliserad så är det ett rätt så billigt transportmedel. Cyklar du så får du lite motion oavsett om du vill det eller ej, men det kan vara ganska gott det med, kanske får du lite mer energi och blir lite mer positiv?
Jo, visst är det ett fint erbjudande, men beslutsnojjan är ändå total, mest för att det är gammal standard och jag är orolig för att få skit av grannar i en icke välisolerat hus, men, men, det är vad det är, får väl se vad man gör.

Jo, jag cyklar fler dagar än jag kör bil faktiskt redan, bara det inte blåser så förbannat så. Men någon energi ger det dock inte, blir snarare jobbigare varje dag. (kanske för att jag dricker så förbannat med öl?)

Finns inge bra ställe vid nya stället att ha cykel på heller vilket är en av anledningarna till att jag tvekar, men det löser väl sig.

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Jo, visst är det ett fint erbjudande, men beslutsnojjan är ändå total, mest för att det är gammal standard och jag är orolig för att få skit av grannar i en icke välisolerat hus, men, men, det är vad det är, får väl se vad man gör.

Jo, jag cyklar fler dagar än jag kör bil faktiskt redan, bara det inte blåser så förbannat så. Men någon energi ger det dock inte, blir snarare jobbigare varje dag. (kanske för att jag dricker så förbannat med öl?)

Finns inge bra ställe vid nya stället att ha cykel på heller vilket är en av anledningarna till att jag tvekar, men det löser väl sig.

Aha. Ja du får väl helt enkelt försöka väga fördelarna och nackdelarna mot varandra och ta det du tror att du blir mest nöjd med.
Lycka till!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...