Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Någon som gillar Thor-gubben :rolleyes:
När jag säger att Natalie Portmans filmer är bra (och det är alla utom två) så blire surigheter. Kônstit.

Nej nej hon är en grym skådis, men att tycka att alla filmer är bra bara för att en viss skådis är med är ju inte riktigt samma sak.
Thorsnubben är inte den bästa skådisen, Ironman är en grym skådis däremot.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du e tjej, ni gör sånt?

Det är klart hon gör. Alla av de täcka könet är svartsjuka och kontrollerande.
De av det överlägsna könet skulle aldrig nedlåta sig till detta triviala beteende, men klappar kärleksfullt oss förvirrade på huvudet.

Vi har tur som har män omkring som vi kan luta oss mot. Män som kan lyfta saker som väger mer än ett kilo. Män som klarar av att skita ner sig. Män som inte blir känslosamma och gråtmilda. Män som klarar alla motgångar utan att gnälla. Män som ....

Eller :va :rofl :rofl :rofl :lol :lol
Ibland är jag så fantastiskt rolig :brynad

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Är inte Natalie Portman typ 10 år? Hon spelade väl i Leon?

Hon är ju bra mycket äldre än Megan Fox iaf?
Däremot vettefan om Megan är så förbannat snygg egentligen? Det verkar inte så. Eller ja, det finns ingen bild som inte är så retuschad att; Jag har ingen aning... :confused:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
De av det överlägsna könet skulle aldrig nedlåta sig till detta triviala beteende, men klappar kärleksfullt oss förvirrade på huvudet.

Vi har tur som har män omkring som vi kan luta oss mot. Män som kan lyfta saker som väger mer än ett kilo. Män som klarar av att skita ner sig. Män som inte blir känslosamma och gråtmilda. Män som klarar alla motgångar utan att gnälla. Män som ....

Jag hatar kladd och gråter aldrig. Är jag feminint maskulin då?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Ja ibland är du fan så rolig så man känner att man kommer att sitta och små-le för sig själv resten av dagen. :D

Jag hatar kladd och gråter aldrig. Är jag feminint maskulin då?

Nej du ljuger, att säga aldrig är att ljuga eftersom det garanterat har hänt nån gång. Att säga att man hatar kladd när man älskar att grotta runt i skogen bland torv och mossa. Att säga att man hatar visst kladd är en annan sak.

Du är en tant om än lite butchig ibland. ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring