Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Okej, så rent hypotetikst... Jag kloroformar honom på skolan, trycker ner honom i cykelkorgen och cyklar hem till källaren... Där jag har alla mina hästgrejer och en resväska... Sedan då?

Sen älskar han dig för alltid och ni lever lyckliga i alla era dagar :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är ju alldeles fantastiskt! Är det verkligen så lätt? Vilka omvägar jag försökt ta i så fall!:crash

Livet är lätt när man inte gör det svårt :hihi :brynad

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, för jag, med mina enorma frihetsbehov, skulle ju säkerligen låsa in killen som första grej, liksom.

Annars får du väl bara koppla på charmen, så lyckas du säkert lura någon hoppfull stackare att följa med frivilligt, om det är så att det kniper? :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ja, för jag, med mina enorma frihetsbehov, skulle ju säkerligen låsa in killen som första grej, liksom.

Sitter han i källaren kan han inte vara i vägen :brynad

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Annars får du väl bara koppla på charmen, så lyckas du säkert lura någon hoppfull stackare att följa med frivilligt, om det är så att det kniper? :tummenupp

Det här med charm är jag himla bra på, så länge jag inte är intresserad av objektet! Men om intresse finns blir jag Supermesen No.1!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring