Singeltråden

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
= Halvbra resultat med andra ord

Ena killen snackade jag med år innan jag träffade honom, och när man gjorde de så va de kärlek i första ögonkastet. Han är än idag en av de bästa killarna jag känner.

Haha, min tanke också. De är ju ex av en anledning! Och 2 stycken dessutom! :D

Hehe, ja först flytta till malmö sen upp till norrköping och sen tro att jag flyttar ner igen för honom...helvete heller, jag trött på att flytta.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Ena killen snackade jag med år innan jag träffade honom, och när man gjorde de så va de kärlek i första ögonkastet. Han är än idag en av de bästa killarna jag känner.

Hehe, ja först flytta till malmö sen upp till norrköping och sen tro att jag flyttar ner igen för honom...helvete heller, jag trött på att flytta.

Du ser snygg ut :kär

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, det gjorde det fanimej! :rodnar

Såg ju riktigt trevlig ut dessutom! Fast så vart det ju det där med ödmjukheten ja.. :brynad

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nej, inget fika. Men du bor ju som sagt i Helvetet, och det är ju jag, så då borde du ju befinna dig nära? :va

Med andra ord så borde vi :fika?

Va glad du fått något iaf! Här ekar det tomt! :D Inte många killar som vågar kontakta tjejerna här, eller så känner jag för många. :tungan

Om du vill så kan jag skicka lite obscena PM?:tungan:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja, om du kunde skicka några obscena bilder nån gång så!!!

hahha men varför? du har ju redan fått så det räcker av de andra! :tungan finns massor av mig i Vad säger ni killar-tråden. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
hahha men varför? du har ju redan fått så det räcker av de andra! :tungan finns massor av mig i Vad säger ni killar-tråden. :D
Ja, men då måste du ju ge sidhänvisningar, tror du vi orkar sitta o glo sida efter sida efter sida med lättklädda damer?...

(tankevurpa, rebooting....)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ja, men då måste du ju ge sidhänvisningar, tror du vi orkar sitta o glo sida efter sida efter sida med lättklädda damer?...

(tankevurpa, rebooting....)

Det Ricken menar är att det finns alldeles för mkt bilder på lättklädda (kvinnliga) medlemmar här på SH. Tar en evighet att gå igenom alla, och vi vill ju bara se på de bästa, så det är lättare om du bara länkar dom som är på dig direkt! :kär :kär :kär

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024