Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det Ricken menar är att det finns alldeles för mkt bilder på lättklädda (kvinnliga) medlemmar här på SH. Tar en evighet att gå igenom alla, och vi vill ju bara se på de bästa, så det är lättare om du bara länkar dom som är på dig direkt! :kär :kär :kär

Ricken kan kanske slanga men du kan iaf charma! hahahah..... :krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja, men då måste du ju ge sidhänvisningar, tror du vi orkar sitta o glo sida efter sida efter sida med lättklädda damer?...

(tankevurpa, rebooting....)

Du bor i östersund, har du nåt bättre för dig? :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det Ricken menar är att det finns alldeles för mkt bilder på lättklädda (kvinnliga) medlemmar här på SH. Tar en evighet att gå igenom alla, och vi vill ju bara se på de bästa, så det är lättare om du bara länkar dom som är på dig direkt! :kär :kär :kär

Du kompletterar mig så bra Peter. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du bor i östersund, har du nåt bättre för dig? :D

Ja, det blåser ute så jag måste surra fast locket på brunnen. Stänga för fönsterluckorna, kolla till korna och surra fast mormor vid gungstolen.

Så länka du. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja, det blåser ute så jag måste surra fast locket på brunnen. Stänga för fönsterluckorna, kolla till korna och surra fast mormor vid gungstolen.

Så länka du. :)

hahahhaha tänker inte göra jobbet åt er. får se om ja känner för att lägga ut en bild här, blir dock inget naket/bikini.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Dom hittar hem igen sen. :)

:rofl:rofl:rofl

Just det ja, man kanske skulle skriva något om sig själv, eftersom det är en singeltråd...

Man 35 år, och ni vet, ser ut som Marcus Shenkenberg och smart som Stephen Hawking, det är inte jag, snarare så ser jag ut som Stephen Hawking och är smart som Marcus Shenkenberg...:D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Shit, här är man utloggad i ett dygn från denna tråd och den tar sig massa sidor framåt. Helt klart en av dom bättre trådarna på SH.
Ingen som kan skicka denna tråt till något hästforum eller liknande, så kan vi utföra forumsöverskridande trådar.
För vi har alldeles för få tjejer här.
Nejförfan! På hästforum finns bara hästtjejer och det finns ingen kille vid sina sinnens fulla bruk som vill ha en sån!

Finns det inget tjejforum om typ datorspel eller MC eller adrenalinsporter eller nåt annat kul?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nejförfan! På hästforum finns bara hästtjejer och det finns ingen kille vid sina sinnens fulla bruk som vill ha en sån!?

Fast jag tycker om när det kvinnliga könet kan rida... Jag vill ju inte göra allt jobb.
Men håll dej du till Sporttjejdata.com och hitta dom likbleka, som inte lämnat hemmet på 10år och lever på Joltcola. Så tar jag dom som har ett liv.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Nejförfan! På hästforum finns bara hästtjejer och det finns ingen kille vid sina sinnens fulla bruk som vill ha en sån!

Finns det inget tjejforum om typ datorspel eller MC eller adrenalinsporter eller nåt annat kul?

Hästtjejer har som regel bra rumpa/lår :mattias

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Och deras hobby är ungefär lika dyr som vår, och tar ungefär lika mycket tid. :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy