Herre jävlar! Rena hånglet
Jag tycker att det har varit för lite sådant i tråden.
Herre jävlar! Rena hånglet
OM jag skulle träffa någon så vill jag ju inte dela med mig! Då är han min, bara min
Jag har rätt, mao.
Skrev inte att det gällde R1000
Vem annars?
Förslagsvis så håller man alla former av levande varelser borta från dig och din okontrollerat stampande fot..
Skrev inte att det gällde R1000
Fast du är ju någon form av superhjälte så du räknas inte.
Dumpad för tredje gången you poked my heart
Pippi, du får gärna komma hem till mig och stampa på kattjävlarna som skiter i min trädgård!
I beg to differ! Poopen grinar ju mest av alla
Men lilla vän.... Du dumpade mig först! Jag satt o väntade på dig kl.18 idag! Hade på mig rosa klänning o allt för din skull!
Det var fint gjort :,-) Nu är vi båda singlar igen! Det var ett stormigt förhållande me like ,vem ska man ragga på nu då? Du har mer att välja på än mig
Singel igen? Visste inte att jag hade haft ett förhållande. Du får väl lägga in en kraftigare stöt på SJP
Kommer sakna dig Eller bilen menar jag
Det finns bättre sätt att bli av med dom.
Nej, SJP har en crush för dig, du får tar honom, sån hittar jag nån wildcard nästan 2000 sidor, behöver nog ta ut mina kvarvarande semesterdagar
Har inga vapen.
Syrran hade en hund som bet ryggen av grannens katt men den är död så den kan jag inte låna.
:-(
Vi har en häst här som trampade ihjäl en hare för några veckor sen, borde väl inte vara så mycket svårare med en katt, om du vill låna?
Har ett ambivalent förhållande till hästar. Vill ha så många som möjligt mellan benen. Men de med 4 ben däremot tycker jag är stora och djävligt otäcka. Bits fram och sparkas bak.
Avskyr när SH ballar ur!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |