PippiT
Professionell mobbare
Mitt hjärta är krossat
Mitt med dom säger ju att man har bästa sexet med sina ex ligga?
Sluuuuta grina
Mitt hjärta är krossat
Sluuuuta grina
Det kan ju bli känslosamt i denna tråd, förhållanden blommar upp, dom tar slut, triangeldrama här och där. Krossade drömmar när man tror att man har hittat den rätte, får man inte grina lite ändå?
Hemma nu. Jag träffade en gammal bekant från tråden, Nämligen Prulle.
Det var kul att träffa honom igen och snacka lite skit
Han verkar dessutom ha repat sig hyfsat efter olyckan.
Cybersex?
Nej, lets keep it real
- - - Updated - - -
Bring it on baby, I dare you!!
Hmmm förstår du vad jag skriver när jag är så internationell?
Tjejparfym
Hm ser lite gay ut
Tjejparfym
Taktik! Ett par spray innan man går till kontoret, kollegorna blir avis direkt! man hör mumlandet i bakgrunden, "nu luktar det som att han har varit till en tjej igen, får han ligga hela tiden?"
Hm ser lite gay ut
Man måste alltid ha tjejparfym hemma (tänk på det grabbs), tänk om man har varit ut, och så följer en riktigt desperat och dum tjej med hem till mig, hon vill fräscha till sig, då vill jag att hon ska ha en parfym som JAG tycker luktar gott, återigen, taktik
Man måste alltid ha tjejparfym hemma (tänk på det grabbs), tänk om man har varit ut, och så följer en riktigt desperat och dum tjej med hem till mig, hon vill fräscha till sig, då vill jag att hon ska ha en parfym som JAG tycker luktar gott, återigen, taktik
Din taktik suger, skulle aldrig använda en tjejparfym som inte är min eller min tjejkompis. Skulle heller aldrig tro att en kille hade fått ligga om han luktade tjej, skulle direkt förmoda att han var lagd åt andra hållet.
Det där tyder bara på sunkigt självförtroende.
Din taktik suger, skulle aldrig använda en tjejparfym som inte är min eller min tjejkompis. Skulle heller aldrig tro att en kille hade fått ligga om han luktade tjej, skulle direkt förmoda att han var lagd åt andra hållet.
Du är en mobbare, jag är inte gay
Ibland förstår jag varför folk skriver "spår av ironi kan förekomma"
Kanske skulle ha skrivit det, nej, sanningen är att jag köpte parfymen till mitt ex. Så bra känner du inte mig , har faktiskt inte dåligt självförtroende, inte är jag lagd åt det andra hållet heller
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|