Jag är anställd som ingenjör jobbar som konsult på Trafikverket ...bygger vägar Hehe kommer nog få äta upp detta nuVad gör du på Sweco?
Jag är anställd som ingenjör jobbar som konsult på Trafikverket ...bygger vägar Hehe kommer nog få äta upp detta nuVad gör du på Sweco?
Jag är anställd som ingenjör jobbar som konsult på Trafikverket ...bygger vägar Hehe kommer nog få äta upp detta nu
Korrekt! Inte min motorcykel heller, ställde av den när jag slutade använda den för säsongen. Har aldrig plockat isär nåt av mina fordon. Ställer av när jag anser att jag är klar för säsongen, ställer på när en ny säsong börjar. Gjort så sen jag var 18, frågor på det?
Ååh är du ingenjör?
Haha utbildad ekonom
Hihi ja men jag har inte skolat om mig utan är upplärd om man säger så....de tröttnade på alla mina frågor o ifrågasättande så de tyckte att det var lika bra att ge mig full insyn i allt o få ta ansvar.....numera hatar jag ekonomi o har skitskoj med alla andra grejer....måste dock ta hand om ekonomin också hahaDet var jag också innan jag kom på bättre tankar.
Skulle aldrig falla mig in.
Du är ju inte normal! ALLA vet väl om att killar alltid skruvar isär sina saker under vintern för att pilla på lite grejer.
Något måste man ju få pilla på?
Så det är ett substitut när man inte har något annat att pilla på?
Släng in en jordekorre och du är hemma!
Insta-loveÅåh är du ingenjör?
Insta-love
De har inte motstående tummar, vilket är det enda kravet i övrigt.
De har potential, det har de.Bara de gör motstånd är det ju lugnt!
De har potential, det har de.
Du bara stal min brud fräckt! Me likeÅåh är du ingenjör?
Hrmf har jag ingen talan eller? Här är det ingen som stjäl mig!Du bara stal min brud fräckt! Me like
Vi var ändå ihop för länge. Var nu en snäll pojkvän
Hrmf har jag ingen talan eller? Här är det ingen som stjäl mig!
Jo, men tänk om han ser ut som trummisen i trance dance? Ingen tjej säger nej till honom
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|