Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
massa text o bilder

För det först: She's playing you man

För det andra: Det var en plot av en konkurrent att iPhone böjer sig. Det finns bevis på youtube att så ej är fallet. Jobbarkompisen har dessutom försökt. Går ej.

För det tredje: She is fucking playing you!!!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hoppas hon inte läser din text som jag citerar nu, i så fall är jag rökt :fakta

Hm konversation mellan far och dotter där far är typen som nästan aldrig säger nej :rolleyes:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Fy fan vad rökt. Hon ville ha en 6a men kan nöja sig med en 5a. Vad gör tolvåringar med mobilen? Nätmobbar, sexchattar och spelar candycrush. Ge henne en örfil och en högrep!

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Jo, jag tänker grina :gråta min dotter är galen, och anledningen till att man får äta nudlar, vad hade man själv när man var 11, snart 12?? :huvet jag kommer aldrig att vinna den här striden :gråta

View attachment 412432
View attachment 412433
View attachment 412434
View attachment 412435
View attachment 412436
View attachment 412437
Klart Amanda ska ha en iphone 6+. Det har du råd med nu när bilen är avställd. Tänk vilken kärleksförklaring från lilla pappsen till sin älskade dotter. Pappa ställer av bilen för att dotter vill ha en ny telefon. Det kallar jag kärlek:kär:kär:krama

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Fy fan vad rökt. Hon ville ha en 6a men kan nöja sig med en 5a. Vad gör tolvåringar med mobilen? Nätmobbar, sexchattar och spelar candycrush. Ge henne en örfil och en högrep!

Hörru :huvet inget sexchatt, jag har tagit telefonen och rotat igenom allt när hon somnat, hon tror inte att jag kan hennes pin, i like it that way :fakta men mobbing, ja :huvet Candycrush ja. Flickor i den åldern är så jävla mycket elakare än pojkar, riktiga backstabbers:smasha

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Klart Amanda ska ha en iphone 6+. Det har du råd med nu när bilen är avställd. Tänk vilken kärleksförklaring från lilla pappsen till sin älskade dotter. Pappa ställer av bilen för att dotter vill ha en ny telefon. Det kallar jag kärlek:kär:kär:krama

Du är så snäll och förstående :rodnar Ligga? :fyllisar

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
ohh du menar att dem slutar va det? fan kanske finns något bra med att bli gammal!

Nä. Med åldern inser man att alla är elaka. Förmågan är könslös.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!