Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
På tal om inget - kolla vad jag vann igår! Så jäkla sällan jag får en medalj, så detta gjorde detta året! :D1919647_10154788558120531_6091684738964031673_n.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vad är det som du är så duktig i då? Berätta! Jag är inte alls bitter :smasha

Så jävla duktig är jag inte, men vi var och körde gokart och jag vann kvalet.. :tungan Sedan parades vi dessvärre ihop snabbast-långsammast, näst snabbast-näst långsammast osv till själva racet, och där gick det åt pipan.. :D Men jag fick medaljen för snabbast tid den dagen. :)

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Så jävla duktig är jag inte, men vi var och körde gokart och jag vann kvalet.. :tungan Sedan parades vi dessvärre ihop snabbast-långsammast, näst snabbast-näst långsammast osv till själva racet, och där gick det åt pipan.. :D Men jag fick medaljen för snabbast tid den dagen. :)

Underbart, du är säkert kick ass :yoparty medaljen är lika stor som en pizza :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Underbart, du är säkert kick ass :yoparty medaljen är lika stor som en pizza :tummenupp

Haha njae, men det var rätt roligt, för vi var 3 tjejer och 13 killar. När jag kom in efter kvalet hette det att jag hade sneddat, alternativt var professionell gokartåkare.. :tungan In my ass, jag kör inte ens gokart 1gång/år. Kanske ska satsa på det i stället? :D

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Haha njae, men det var rätt roligt, för vi var 3 tjejer och 13 killar. När jag kom in efter kvalet hette det att jag hade sneddat, alternativt var professionell gokartåkare.. :tungan In my ass, jag kör inte ens gokart 1gång/år. Kanske ska satsa på det i stället? :D

Gokart är sjukt roligt, värsta mardrömmen är när man tittar bakom sig, och ser att det sitter en liten 5 årig tjej med världens största leende, som bara närmar sig och närmar sig. Man vet att man är fucked, fysikens lagar tar ut sin rätt. Man har säkert mynt i plånboken som överskrider motståndarens vikt :huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Gokart är sjukt roligt, värsta mardrömmen är när man tittar bakom sig, och ser att det sitter en liten 5 årig tjej med världens största leende, som bara närmar sig och närmar sig. Man vet att man är fucked, fysikens lagar tar ut sin rätt. Man har säkert mynt i plånboken som överskrider motståndarens vikt :huvet

Haha, tror inte det har så mycket med vikten att göra. Man vill ju ha vikten på yttersta hjulparet i svängarna, och det är ju lättare om du har mer att sätta emot. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sabbade jag ditt ego nu, när du insåg att du på riktigt blev ägd av någon liten flicka? :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Haha, tror inte det har så mycket med vikten att göra. Man vill ju ha vikten på yttersta hjulparet i svängarna, och det är ju lättare om du har mer att sätta emot. :)

Förvisso, men de accar inge vidare i starten om man är så fet som jag är. :näsblod

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Accar inget vidare oavsett tycker jag!

Näe, det kan man itne påstå, men pga åthellvitte för små maskiner blir de rätt kinkiga på vikt, just från stillastående.
Fast, jag har ju inte kört så mycket så jag är ingen expert. Hade vart roligare med stooora maskiner dock.
Kanske bara jag som är barnslig.... :crash

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...