Vem jagade dig? Varför sprang du?
Nej inte jag. Jag har varit ute och sprungit i kylan, fy fan för vinter.
Det är ju helt underbart! Älskar vintern. Har ju varit kallt o underbart idag! Ska slänga på vinterdäcken i helgen
Sedan jag började träna förra året så har jag tröttnat på vintern eftersom den sabbar min löpträning.
Haha du vet om att man kan springa iaf va? Eller springa inomhus
På tal om inget - kolla vad jag vann igår! Så jäkla sällan jag får en medalj, så detta gjorde detta året! View attachment 412567
Vad är det som du är så duktig i då? Berätta! Jag är inte alls bitter
Så jävla duktig är jag inte, men vi var och körde gokart och jag vann kvalet.. Sedan parades vi dessvärre ihop snabbast-långsammast, näst snabbast-näst långsammast osv till själva racet, och där gick det åt pipan.. Men jag fick medaljen för snabbast tid den dagen.
Underbart, du är säkert kick ass medaljen är lika stor som en pizza
Haha njae, men det var rätt roligt, för vi var 3 tjejer och 13 killar. När jag kom in efter kvalet hette det att jag hade sneddat, alternativt var professionell gokartåkare.. In my ass, jag kör inte ens gokart 1gång/år. Kanske ska satsa på det i stället?
Gokart är sjukt roligt, värsta mardrömmen är när man tittar bakom sig, och ser att det sitter en liten 5 årig tjej med världens största leende, som bara närmar sig och närmar sig. Man vet att man är fucked, fysikens lagar tar ut sin rätt. Man har säkert mynt i plånboken som överskrider motståndarens vikt
Haha, tror inte det har så mycket med vikten att göra.
Haha, tror inte det har så mycket med vikten att göra. Man vill ju ha vikten på yttersta hjulparet i svängarna, och det är ju lättare om du har mer att sätta emot.
Förvisso, men de accar inge vidare i starten om man är så fet som jag är.
Accar inget vidare oavsett tycker jag!
Sluta bryna
Försök inte, du gillar bryn!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|