Singeltråden

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Tjohoooo 2 av 4 outfitar klara till julfesterna i december:tummenupp! Skål på er:fyllisar:banana

:hej Tottan.
Är du verkligen säker på att outfitarna passar dej, och framför allt att dom visar hur vacker du är i dom? :kär
Om du känner dej det minsta osäker, och om du vill, så kan säkert vi i tråden hjälpa till som smakråd.

Så lägg gärna upp några bilder på dej när du har outfitarna på dej, så hjälper vi dej.:fakta

Vi vill ju verkligen att du ska se outstanding ut på Julfesterna:)

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
:hej Tottan.
Är du verkligen säker på att outfitarna passar dej, och framför allt att dom visar hur vacker du är i dom? :kär
Om du känner dej det minsta osäker, och om du vill, så kan säkert vi i tråden hjälpa till som smakråd.

Så lägg gärna upp några bilder på dej när du har outfitarna på dej, så hjälper vi dej.:fakta

Vi vill ju verkligen att du ska se outstanding ut på Julfesterna:)
Haha sötnos:kär Kommer ikväll!:tummenupp Bilder alltså:krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nämen, när hittade du tillbaka? Och framför allt, var fan har du varit?!

Jag skaffade också ett sånt där tråkigt liv :( Varit mycket med jobb, studier och annat på sista tiden... Tittat in lite då och då, men inte varit så aktiv som förr bara :) Thanks for noticing :krama

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Men jag ska operera axeln den 10e november, så efter det kommer jag vara livlös ett bra tag, och då kan jag hänga här. :)

:krama Hoppas det blir ordning på den satans helvetes axlajäveln nu då :smasha

Jag skaffade också ett sånt där tråkigt liv :( Varit mycket med jobb, studier och annat på sista tiden... Tittat in lite då och då, men inte varit så aktiv som förr bara :) Thanks for noticing :krama

Ja ja ja, säg som det är. Du gör vad som helst för att märkas :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja ja ja, säg som det är. Du gör vad som helst för att märkas :rolleyes:

Vore det det jag ville uppnå så verkar väl som en konstig plan att försvinna...?:va :7peta

Isåfall skulle jag ju spamma sönder stället istället :tungan

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vore det det jag ville uppnå så verkar väl som en konstig plan att försvinna...?:va :7peta

Isåfall skulle jag ju spamma sönder stället istället :tungan

Äsch, du visste att folket här skulle yra runt i båset och leta efter kon som försvann.
Här märks inte en spammare. :fakta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...