Nejdå, jag är snäll som ett lamm.
Vafan...
Jag får väl tro dig då.
Nejdå, jag är snäll som ett lamm.
Vafan...
Ja typ. Jag menar Anders gick ju in i tråden och var besviken över att här inte fanns något lammkött. Tänk om det lurar ett litet lamm i hörnen då borde ju lammet springa bräkande härifrån efter en sån kommentar. Eller så finns det lamm som gillar att bli kallade kött... jag bara funderar lite... (men jag har ont i huvudet så det kanske inte gick så bra...)
:vinka jag utnyttjas gärna för köttsliga lustar.
Haha, lilla lamm kom till mamma... nämen vänta... nu blev det inte alls som jag tänkt det hela...
Förresten, har referensen till lammkött någonsin gett utdelning when in action? Bara undrar...
Frågan är ju mer om någon som kallat någon äldre än sig själv för "milf" eller "puma" har fått :ligga? Det är ju lixom tabu att säga att en kvinna är äldre
Äldre än vad
fel ordval, menade gammal nog att vara just en "puma" eller en "milf" eller i allmänhet några år äldre än man själv... skulle även kunna syfta på att det är lite tabu att prata om kvinnors ålder bara de är över 30 sträcket... 28 för vissa, för då är de så nära 30.
EDIT: poängen var iaf att det låter mer osannolikt att man får till det genom att dra ett raggningsord för någon som är äldre än att kalla någon lammkött och få till det.
Äldre än vad
Jag får väl tro dig då.
Tjugo skulle jag gissa på, men ogillandet för benämningen ökar exponentiellt med åldern.
Tjena,
Ny här å har EJ plöjt igenom alla 1968 sidorna!
Va e d för årgång på er gott folk?
Själv e jag en lagrad 81:a
Lugn bara, det kommer....
Nä, men lammet skulle ju vara minst 20, så du får vänta några år innan du kan börja jaga lammkött.
Inte för att jag skulle vara så sugen på nån som är 15år äldre heller om jag tänker efter.
Du borde gå igenom alla sidor, det står säkert någonstans.
Ok...
Bara att börja läsa
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj