Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det blev exakt som du tänkt det hela... :brynad

Kanske, kanske inte... :crash

Frågan är ju mer om någon som kallat någon äldre än sig själv för "milf" eller "puma" har fått :ligga? Det är ju lixom tabu att säga att en kvinna är äldre :smasha

Tjugo skulle jag gissa på, men ogillandet för benämningen ökar exponentiellt med åldern.:glömdet

Jag skulle inte bli sur om någon yngre sa de. Jag vet om att jag inte är 20 men jag är inte ett dugg missnöjd med vare sig min ålder eller mitt utseende. Däremot så skulle han inte få ligga, men det är ju av helt andra orsaker. :D

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Kanske, kanske inte... :crash

Jag skulle inte bli sur om någon yngre sa de. Jag vet om att jag inte är 20 men jag är inte ett dugg missnöjd med vare sig min ålder eller mitt utseende. Däremot så skulle han inte få ligga, men det är ju av helt andra orsaker. :D
Nu kan du ju inte hänvisa till andra saker utan att redogöra för dom.

Då ser det bara ut som att det är just anledningen....

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Han är ju schysst på så sätt att han har födelseåret i namnet. :)

Säger du bara för at du har det också, fast du är ju bak-o-fram! :7peta

View attachment 413199

Jag och min date. Vi kommer att tillbringa helgen rullandes i sand och sprida gummi omkring oss :kär :brynad

Bra att ni skyddar er. Annars kanske det helt plötsligt rullar omkring en massa muterade fyrhjulingar med skopa hemma på gården inom kort... :rolleyes:

Ajdå. Nu får Busken passa sig. :D

DU kan passa dig! :7peta

Sååå, utan gubbe skulle det funkat.:;)

Why not, de är ju rätt söta de små liven. Jag kan ha överseende med att de inte lärt sig ragga ordentligt. Men jag skulle nog tröttna rätt snart gissar jag. Normalt sett skulle jag nog dras till killar 10 år plus-minus min egen ålder.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Säger du bara för at du har det också, fast du är ju bak-o-fram! :7peta

Bra att ni skyddar er. Annars kanske det helt plötsligt rullar omkring en massa muterade fyrhjulingar med skopa hemma på gården inom kort... :rolleyes:

DU kan passa dig! :7peta

Why not, de är ju rätt söta de små liven. Jag kan ha överseende med att de inte lärt sig ragga ordentligt. Men jag skulle nog tröttna rätt snart gissar jag. Normalt sett skulle jag nog dras till killar 10 år plus-minus min egen ålder.
Aah , du håller dig inom det socialt accepterade ålderspannet.

Fegis.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Tjena,
Ny här å har EJ plöjt igenom alla 1968 sidorna!
Va e d för årgång på er gott folk?
Själv e jag en lagrad 81:a:hej

Hej! Välkommen! Åldrarna varierar från tidigt 90-tal till eh... 60-tal typ. Snygg hoj förresten! Fast den borde vara tokgrön! :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Men hur gammal var du då? :va

Jag var visserligen bara 26 men det kändes fan som eoner av år jämfört med honom. Och de flesta i min ålder hade killar som var lika gamla eller äldre. De tyckte det var lite mystiskt. Men det var en jättefin kille. Vi har faktiskt kontakt än idag som vänner.

Att jag kan ja!! :crash

Jaså, jag tycker du är rätt uppkäftig just nu... :arsele

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag var visserligen bara 26 men det kändes fan som eoner av år jämfört med honom. Och de flesta i min ålder hade killar som var lika gamla eller äldre. De tyckte det var lite mystiskt. Men det var en jättefin kille. Vi har faktiskt kontakt än idag som vänner.

Jaså, jag tycker du är rätt uppkäftig just nu... :arsele

Jo men skillnaden märks ju mer i de åldrarna. Nu hade du knappt märkt nån skillnad om snubben är 7 år yngre. Förutom att han är piggare. :7peta

Vaddå jag uppkäftig? :hihi

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...