Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det skall vara desperata kvinnor. Desperata kvinnor och sprit :fakta

Då kan man ju fråga sig hur du lyckades med mig utan sprit eftersom jag var manshatande på kanten till att bli lesbian när du började stalka mig. :D

Nej, det gör knappt jag heller.

Snart startar jag en ny tråd som heter "singelstråden för singlar", bara för att...

Have fun i den, det kommer vara du och dina personligheter och Peter och Alley tills de sätter på varandra. :D

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Då kan man ju fråga sig hur du lyckades med mig utan sprit eftersom jag var manshatande på kanten till att bli lesbian när du började stalka mig. :D

Have fun i den, det kommer vara du och dina personligheter och Peter och Alley tills de sätter på varandra. :D
Det är lugnt, mina egna räcker långt...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag la mig i soffan istället :3freak

Gjorde du rätt i. Soffor är underskattade redskap för att få saker och ting gjorda! :fakta

Jaha. Gaddar NI ihop er nu????? :4skrika

Nu? Alltid? Var har du varit i alla dessa år? :näsblod

Suck.. Lampan i mitt enda julpynt har gått sönder... :(

View attachment 414322

Aha, det är dig de pratar om i DN:

Svart hål åt upp stjärna

Rymdforskare har bevittnat ett mycket ovanligt fenomen: ett gigantiskt svart hål som slukade en stjärna. Något sådant inträffar bara omkring en gång på 10.000 år.

Rymdforskare har bevittnat ett mycket ovanligt fenomen: ett gigantiskt svart hål som slukade en stjärna. Något sådant inträffar bara omkring en gång på 10.000 år.

– Svarta hål, likt hajar, omfattas av den populära missuppfattningen att de är ständiga dödsmaskiner, sade forskaren Ryan Chornock från Harvard-Smithsonians centrum för astrofysik i Massachusetts.

Materieslukande svarta hål ligger vanligtvis vilande och oupptäckta i galaxernas utkanterna, men kan ibland spåras med hjälp av ”resterna” efter sina måltider.

Om en stjärna passerar alltför nära kan den slitas sönder av det svarta hålet. Skenet som den då avger kan avslöja hålets gömställe, i det här fallet i en galax långt, långt borta – närmare bestämt 2,7 miljarder ljusår bort.

Troligtvis, men här finns då inte några sådana. :fakta

Tråden är lite trasig på det sättet ja... men vissa kör av och till...

Nu förstår jag inte alls vad du pratar om...

unicorn.jpg

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...