Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur träffade du din tjej då clownis? Vem är hon? Marionett? Skäggiga damen? Lejontämjaren?
Du lär ju inte ha pratat ihjäl henne iallafall. ;) Eller hade ni sprit? Nästa gång jag träffar dig kommer jag ha med ett elstötshalsband som ger dig stötar när du slutar prata. :hihi

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Hur träffade du din tjej då clownis? Vem är hon? Marionett? Skäggiga damen? Lejontämjaren?
Du lär ju inte ha pratat ihjäl henne iallafall. ;) Eller hade ni sprit? Nästa gång jag träffar dig kommer jag ha med ett elstötshalsband som ger dig stötar när du slutar prata. :hihi

Ingen sprit inblandad. Det gick bra ändå. :) Det är en f.d kollega.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

I samspråk med Slöis får man bra användning för sin envishet :rofl
:Bugar :clown

- - - Updated - - -

Teach me oh master. :Bugar

Varför vill du inte att jag ska lära dig :brynad

- - - Updated - - -

De har ju handfängsel på hans jobb.
Har säkerligen något med det att göra.

Inget går upp mot ett par hederliga buntband :lol

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
I samspråk med Slöis får man bra användning för sin envishet :rofl
:Bugar :clown

- - - Updated - - -

Varför vill du inte att jag ska lära dig :brynad

Hahaha ja verkligen. Sen snarkar han som att livet hängde på det oxå. Så har man inget att prata om på morgonen kan man alltid prata om snarkning när väderämnet är uttömt. Eller så gå man på toa o chattar med varandra istället.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hahaha ja verkligen. Sen snarkar han som att livet hängde på det oxå. Så har man inget att prata om på morgonen kan man alltid prata om snarkning när väderämnet är uttömt. Eller så gå man på toa o chattar med varandra istället.

Snarkningarna har jag helt missat. Undrar hur mycket jag snarkade när vi sov 4 pers i samma rum. Ingen som vågade säg nåt på morgonen :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Snarkningarna har jag helt missat. Undrar hur mycket jag snarkade när vi sov 4 pers i samma rum. Ingen som vågade säg nåt på morgonen :hihi

Haha, ja vi trodde ju att han var en yxmördare då vi aldrig träffat honom förr. Jag hade dessutom aldrig pratat med honom eller varit i singeltråden innan den festen heller så för mig vare en lååååång grumpy som man skulle dela rum med.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inget går upp mot ett par hederliga buntband :lol
Jag tror att man måste vara kvinna för att det skall vara acceptabelt beteende.

När en kvinna använder buntband är det charmigt, men om jag hade gjort det så skulle det vara våldtäkt & sitta i finkan & få spö av slöis och allt det dära.

:(

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
För att du inget kan!

:såjaponken

- - - Updated - - -

Jag tror att man måste vara kvinna för att det skall vara acceptabelt beteende.

När en kvinna använder buntband är det charmigt, men om jag hade gjort det så skulle det vara våldtäkt & sitta i finkan & få spö av slöis och allt det dära.

:(

Det är inte för att jag är kvinna. Det är för att jag är A_NN_A :fakta
Det finns ingen sund människa som tycker att jag är charmig :brynad

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Haha, ja vi trodde ju att han var en yxmördare då vi aldrig träffat honom förr. Jag hade dessutom aldrig pratat med honom eller varit i singeltråden innan den festen heller så för mig vare en lååååång grumpy som man skulle dela rum med.

:rofl :rofl man ska inte tro att man bara kan flyta in i Slöis medvetande sådär hur som helst.
Ordning :fakta

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...