Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Då var det dags att bli sur igen då :6surkart

Garaget jag har hojen i ska spolas och sopas på måndag, så det måste va tomt då..

Jag har ägnat halva förmiddagen till att städa bort massa gamla däck, depåstöd osv.. Åkt och slängt däcken och oljedunkar..

NU står helt plötsligt en annan hoj på min plats också.. Jag hyr bara halva så det är väl OK egentligen..

Men jag kan nästan sätta pengar på att dom INTE kommer flytta på den, så att hela garaget städas förutom min ruta som jag röjt upp.. :4skrika

För övrigt är den idiotiskt parkerad.. Hur jävla svårt ska det va att säga till mig så kör jag in min lite längre?? :4skrika

ImageUploadedByTapatalk1430571412.639546.jpg

Edit: allt är dock ursäktat om det visar sig att det är en tjej som parkerat.. Dom kan inte sånt har jag ju sett på Poopen :lol

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då var det dags att bli sur igen då :6surkart

Garaget jag har hojen i ska spolas och sopas på måndag, så det måste va tomt då..

Jag har ägnat halva förmiddagen till att städa bort massa gamla däck, depåstöd osv.. Åkt och slängt däcken och oljedunkar..

NU står helt plötsligt en annan hoj på min plats också.. Jag hyr bara halva så det är väl OK egentligen..

Men jag kan nästan sätta pengar på att dom INTE kommer flytta på den, så att hela garaget städas förutom min ruta som jag röjt upp.. :4skrika

För övrigt är den idiotiskt parkerad.. Hur jävla svårt ska det va att säga till mig så kör jag in min lite längre?? :4skrika

View attachment 419118

Edit: allt är dock ursäktat om det visar sig att det är en tjej som parkerat.. Dom kan inte sånt har jag ju sett på Poopen :lol

Här ljugs det som vanligt!

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Och kvällens fråga... Jag gjorde den här emojin själv en gång i tiden.. när man fortf. använde "MSN" och kunde lägga till egna emojis.

Vissa kan tydligen inte se vem det föreställer... någon annan som ser det?

hello.jpg

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Solen skiner, himlen är blå, fåglarna sjunger. Varför är ingen på bulten?

Är du där?

Fifan, det märks att kroppen varit sur på vädret och vill ha sol.. Vaknade 04:17 i morse och tittade ut för att konstatera att det inte regnade. Somnade om och vaknade 05:30.. gick upp och käkade en macka :lol somnade om och vaknade 9:30.. och sen dess har jag suttit och stampat med foten för att vissa tydligen ska sova hela dan :4skrika

Bulten har inte torkat ännu. ;)

Har någon skjutsat igen? :lol

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll