Singeltråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag välkomnar mig själv i gruppen.. Lagom välanvänd man i mina bästa år, gillar promenader i månsken, hemlagad mat och BOMBAHELVETE med gixxern. Ta kölapp damer. :crash

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

:brynad

Jag provade ju men insåg att det är lättare att dammsuga än att låta henne stampa upp alla bitar. Det tar sådan tid att först säga: Sluta grina! :mad: och sedan plåstra om henne stup i kvarten.

Hur kommer det sig att jag har mer och mer skador efter varje dag vi umgås? :skrämd

:hej Hej alla. Hemma från Brugge. Blev mycket öldrickande och lite turistande:)
Mycket vacker stad.

Välkommen hem. :banana

Jag välkomnar mig själv i gruppen.. Lagom välanvänd man i mina bästa år, gillar promenader i månsken, hemlagad mat och BOMBAHELVETE med gixxern. Ta kölapp damer. :crash

Du får nog söka tjejer i nåt fjortisforum om du ska få tjejer som bli impade av bombrepor. Eller vända dig till ditt eget kön. :D

Har alla hört denna? Poopen, har du hört den?

https://www.youtube.com/watch?v=v1c2OfAzDTI

I fucking refuse!!!! I still hate you guys. :ätapiller

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
:brynad

Hur kommer det sig att jag har mer och mer skador efter varje dag vi umgås? :skrämd

Välkommen hem. :banana

Du får nog söka tjejer i nåt fjortisforum om du ska få tjejer som bli impade av bombrepor. Eller vända dig till ditt eget kön. :D

I fucking refuse!!!! I still hate you guys. :ätapiller

Såja poopen. Du får ta kölapp även du. :fakta Inga undantag.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Såja poopen. Du får ta kölapp även du. :fakta Inga undantag.

Jag gav den till Axel eftersom jag håller mig till den största retstickan av alla härinne. :mad:

Har tjejkompisar som jag kan para ihop folk med men då måste killen först bevisa sig värdig innan jag ens låter honom träffa någon av tjejerna. Alldeles för bra tjejer för att slarva bort till nån ovärdig. ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Har tjejkompisar som jag kan para ihop folk med men då måste killen först bevisa sig värdig innan jag ens låter honom träffa någon av tjejerna. Alldeles för bra tjejer för att slarva bort till nån ovärdig. ;)

Jag är värdigast av alla, det är därför jag får skjutsa runt på dina kompisar hela tiden.. och parkera din hoj :mattias

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag gav den till Axel eftersom jag håller mig till den största retstickan av alla härinne. :mad:

Kan de inte avgöra det själva vid eventuell träff kan de ju inte vara _allt_ för bra? :va

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Kan de inte avgöra det själva vid eventuell träff kan de ju inte vara _allt_ för bra? :va

Jag tillåter inte vem som helst få chansen att träffa tex min allra bästa kompis. Jag vet vilka som inte skulle behandla henne med respekt och jag vill inte bli mordisk. :p

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag tillåter inte vem som helst få chansen att träffa tex min allra bästa kompis. Jag vet vilka som inte skulle behandla henne med respekt och jag vill inte bli mordisk. :p

Det är ju tydligt. Tycker det låter överbeskyddande, på gränsen till maniskt. Själv skulle jag lita på dem att ta det beslutet för sig själva. Skulle inte tänka tanken att försöka tala om för någon vem de får & inte får träffa.
Inte för att jag vill träffa dem. Men jag skulle inte tycka det känns rättvist mot en kompis att tro att jag vet bättre än de vilka de bör eller inte bör träffa.

Verkar rätt vanligt bland brudar dock, höll en gång på att få på käften av en rabiat, rätt fet sossepacka som minsann skulle "skydda" sin lillasyster. :3freak

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är ju tydligt. Tycker det låter överbeskyddande, på gränsen till maniskt. Själv skulle jag lita på dem att ta det beslutet för sig själva. Skulle inte tänka tanken att försöka tala om för någon vem de får & inte får träffa.
Inte för att jag vill träffa dem. Men jag skulle inte tycka det känns rättvist mot en kompis att tro att jag vet bättre än de vilka de bör eller inte bör träffa.

Verkar rätt vanligt bland brudar dock, höll en gång på att få på käften av en rabiat, rätt fet sossepacka som minsann skulle "skydda" sin lillasyster. :3freak

Du är nog helt ute och cyklar nu. Mina tjejkompisar och killkompisar träffar självklart vilka de vill, MEN när JAG ska fixa ihop någon av mina tjej eller killkompisar skulle jag självklart inte fixa ihop någon som knullar runt med någon som vill ha ett förhållande.

Jag fixade ihop min bästa tjejkompis med min bästa killkompis för över 10 år sedan när jag bodde i Norrköping och de har två barn och är bortförande tillsammans idag.
Har flera vänner där jag haft ett finger med som oxå är tillsammans fortfarande så nåt rätt har jag troligen gjort.

Har inte påstått att jag vet bättre än någon av mina vänner men de jag tänker på hade aldrig träffats eller kommer aldrig träffas om inte jag ser till att de gör eller gjort det. Stor skillnad.

Är det inte lite elakt att insinuera att Poopen är sosse? :mrgreen

Vet inte ens vad detta sosse är för något? Rätt fet har jag varit tidigare i livet och försvarat min lillasyster har jag gjort, men vad är sosse för nåt? :brynad

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
:huvet
Du är nog helt ute och cyklar nu. Mina tjejkompisar och killkompisar träffar självklart vilka de vill, MEN när JAG ska fixa ihop någon av mina tjej eller killkompisar skulle jag självklart inte fixa ihop någon som knullar runt med någon som vill ha ett förhållande.

Jag fixade ihop min bästa tjejkompis med min bästa killkompis för över 10 år sedan när jag bodde i Norrköping och de har två barn och är bortförande tillsammans idag.
Har flera vänner där jag haft ett finger med som oxå är tillsammans fortfarande så nåt rätt har jag troligen gjort.

Har inte påstått att jag vet bättre än någon av mina vänner men de jag tänker på hade aldrig träffats eller kommer aldrig träffas om inte jag ser till att de gör eller gjort det. Stor skillnad.

Höhö.. Jossan frågade om jag blivit utsatt för Pippis matchmaking AB.. Så du verkar känd.. Eller ökänd.. :lol

För övrigt så kan alla tacka mig för att jag sa till dig att börja hänga här :mattias

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy