SGM
BTG 8:20
Ska du oxå börja sukta efter hans axlar nu?
Det var länge sedan.
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Vekt att du inte var där och fikade. Vore kul att se om du är lika galen IRL.
![Crash :crash :crash](/img/smilies/badteeth.gif)
Ska du oxå börja sukta efter hans axlar nu?
Vekt att du inte var där och fikade. Vore kul att se om du är lika galen IRL.![]()
Det var länge sedan.
Vekt att du inte var där och fikade. Vore kul att se om du är lika galen IRL.![]()
Dagens fail: plågat mig igenom dagen i solen utan solglasögon, för att undvika att få så skarpa vita fläckar i ansiktet. Dock blåste det kallt, så hade pannband... Men är ju inte så vit runt ögonen i alla fall![]()
View attachment 419718
Det här med att köra hoj är överskattat har jag hört. Måla och feja, det är grejen ALLA vill göra egentligen.
Så det så![]()
Hej allihopa
Jag vill dela med mig av vad jag har varit med om de senaste 75 månaderna.
Jag hittade en knuta under huden på vänster skinka, fick en feldiagnos, men till slut fick rätt läkare som såg det vad det var. Sedan dess har jag gått igenom 41 operationer i olika slag. 1 lokalbedövning, 1 ryggmärgs och 39 under nedsövning. Jag har inte fått simma, jag har inte fått träna, inte fått resa utomlands, jag har inte kunnat ha ljusa kläder på grund av mitt dränage. Har inte kunnat träffa en kvinna för vem vill ha en kille med ett läckande hål i skinkan?
Nu är operationerna över, jag kommer att ha uppföljningar i höst. Alla begränsningar är lyfta, och mitt libido har kickat in och jag vet inte hur jag skall hantera det. Jag är så van att vara själv och inte låta någon komma mig nära.
Vill bara skriva här och se om det finns någon vis människa som kan ge mig ord som hjälper mig.
Ha det underbart, ni vet inte hur vackert livet är
BW
Hej allihopa
Jag hittade en knuta under huden på vänster skinka, fick en feldiagnos, men till slut fick rätt läkare som såg det vad det var. Sedan dess har jag gått igenom 41 operationer i olika slag. 1 lokalbedövning, 1 ryggmärgs och 39 under nedsövning. Jag har inte fått simma, jag har inte fått träna, inte fått resa utomlands, jag har inte kunnat ha ljusa kläder på grund av mitt dränage. Har inte kunnat träffa en kvinna för vem vill ha en kille med ett läckande hål i skinkan?
Nu är operationerna över, jag kommer att ha uppföljningar i höst. Alla begränsningar är lyfta, och mitt libido har kickat in och jag vet inte hur jag skall hantera det. Jag är så van att vara själv och inte låta någon komma mig nära.
Vill bara skriva här och se om det finns någon vis människa som kan ge mig ord som hjälper mig.
BW
Den här tråden är mindre händelserik än att se gräset växa.Händer det något nytt i tråden, har inte varit inloggad på väldigt länge?
Den här tråden är mindre händelserik än att se gräset växa.
Ja, lite åt det hållet.Men snäppet mer händelserik än att se färg torka alltså?
Dagens fail: plågat mig igenom dagen i solen utan solglasögon, för att undvika att få så skarpa vita fläckar i ansiktet. Dock blåste det kallt, så hade pannband... Men är ju inte så vit runt ögonen i alla fall![]()
View attachment 419718
Det här med att köra hoj är överskattat har jag hört. Måla och feja, det är grejen ALLA vill göra egentligen.
Så det så![]()
Jag ser en källare placerad ovan jord
![]()
Hej allihopa
BW
Händer det något nytt i tråden, har inte varit inloggad på väldigt länge?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |