Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vore det märkligt att ställa sig bakom en person som kör squats, ta en bild på röven och sen bara gå därifrån? :brynad

Jag skulle lägga det i samma kategori som att släppa en fis i ett mindre utrymme med någon man inte känner, lämna lukten och gå.
Märkligt är inte det ord jag tänker på...
:zpy

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hade någon gjort det på mig på gymmet hade jag oskadliggjort personen med en 'knee down crotch punch' :6surkart

Men när någon pootar i spinningsalen så tar du ett djupt andetag istället? Du vet att lukten du känner är flygande bajspartiklar va? Och du kallar mig märklig *s p h*

Det är du som är märkligast av alla!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vadå, var det inte i spinningsalen?

Jo det var en snubbe som släppte en äggmök!
Nej jag tog inte ett djupt andetag, jag slutade helt att andas tills jag kom till tjejernas omklädningsrum.

En sak jag inte riktigt förstår är folk som verkligen stinker av gammal inpyrd svett på gymmet. Som att de aldrig byter gymkläder.
Alltid en viss typ av karlar har jag märkt och aldrig tjejer. Ska man säga det till dom?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jo det var en snubbe som släppte en äggmök!
Nej jag tog inte ett djupt andetag, jag slutade helt att andas tills jag kom till tjejernas omklädningsrum.

En sak jag inte riktigt förstår är folk som verkligen stinker av gammal inpyrd svett på gymmet. Som att de aldrig byter gymkläder.
Alltid en viss typ av karlar har jag märkt och aldrig tjejer. Ska man säga det till dom?

Ja glid fram lite diskret och säg "Tjena snygging".......sen rynkar du på näsan och utbrister "Det var ju faaaan va du stinker!!" :tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sugen på en present. En svart...liten literklubbsninja. Visst är jag värd en sådan (håll med nu)?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Har du klotat gixxarn? Det är ju vara att tjöpa. Vilken årsare är det på ninjan i fråga?

Här klotas inget... :fakta Mer sugen på en present bara. En 12a som triggar köpsuget, hade tänkt nästa vår kanske, men så dyker rätt hoj upp vid fel tillfälle. :hihi

- - - Updated - - -

Kanske finns en lätt inkörd modell till salu här om en månad. Den är ju dock grön... :)

Har haft en grön (05 636), tänkte testa om svart känns annorlunda. :3freak

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...