Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det tillståndet som är nu, kan väl inte kallas sommar:fakta

Det är som ett dåligt skämt... börjar på riktigt bli tveksam till om jag får i båten innan midsommar ens.. :huvet

Ska till Karlskoga och hoja en hel helg, helgen efter det Arlanda, dvs hemifrån 06-18 båda dagarna,, sen midsommar och en vecka på Gotland Ring direkt efter det...

Blir knappt sur längre, mer apatisk.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det är som ett dåligt skämt... börjar på riktigt bli tveksam till om jag får i båten innan midsommar ens.. :huvet

Ska till Karlskoga och hoja en hel helg, helgen efter det Arlanda, dvs hemifrån 06-18 båda dagarna,, sen midsommar och en vecka på Gotland Ring direkt efter det...

Jag tycker mig se fuktiga skinnställ i kristallkulan.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Nej då, regnar det så kör jag inte en meter... då sitter jag på en campingstol inne i depåboxen för alla tusenlapparna man lagt ner på transport, boende osv istället.... :banana

:D Få saker bygger bitterhet på samma sätt som en dag i en svinkall depåbox lyssnandes till regnet över gelleråsen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då är frågan om du blir creepy som vanligt eller börjar spamma emojis på chatten? :lol :hihi

Inget händer när man tar dessa :piller. Men huvudvärken är borta nu på morgonkvisten. :)

Sluta grina :mad:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hmm.. Jag jobbar ju med IT och Blöjräsern med båtar..

Nog är det märkligt att det är jag och inte han som ligger och målar min båt? :va

ImageUploadedByTapatalk1432746153.552400.jpg

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det där är en jolle. Våra räddningsbåtar är större. Och installera windows till idioter är inte att "jobba med IT".

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Det där är en jolle. Våra räddningsbåtar är större. Och installera windows till idioter är inte att "jobba med IT".

Ja, han jobbar ju på ett ställe där det är en hög koncentration av...låt oss kalla det idioter. :hihi

Fan. Säljaren med den svarta kawan bjuder alldeles för bra för lilla svarta i inbyte.
Ett tecken?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja, han jobbar ju på ett ställe där det är en hög koncentration av...låt oss kalla det idioter. :hihi

Fan. Säljaren med den svarta kawan bjuder alldeles för bra för lilla svarta i inbyte.
Ett tecken?

Tjöööööööp

Fint! Då borde det gå fort för dig att måla den m ao :mattias

Du behöver arbeta lite istället för att sitta på arslet o bli tjockare dör var dag. :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy