Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ute och äter och tänkte ta en öl till maten, blir leggad och min vän skrattar och hävdar att folk snart kommer tro att jag går runt med falskleg för att jag ser yngre ut än vad det står på leget. Servitören håller med och kläcker "du ser ju ut som 15". Tack för den...![]()
Jag är landsjuk jag. Det är nog för att jag varit ovanpå båten. Sikken båtåsna.
Ute och äter och tänkte ta en öl till maten, blir leggad och min vän skrattar och hävdar att folk snart kommer tro att jag går runt med falskleg för att jag ser yngre ut än vad det står på leget. Servitören håller med och kläcker "du ser ju ut som 15". Tack för den...![]()
Servitören håller med och kläcker "du ser ju ut som 15". Tack för den...![]()
Vafan, ser du ut som 15 nu helt plötsligt? Snacka om att du måste ha åldrats fort!![]()
![]()
Japp, lika fort som jag växer!Vafan, ser du ut som 15 nu helt plötsligt? Snacka om att du måste ha åldrats fort!![]()
![]()
Upp med en bild, annars kan vi inte bedöma om servitören var full eller inte.![]()
Duger inte avataren? Visserligen tagen för tre år sen, men det verkar ju inte ha hänt så mycket på den tiden![]()
Nae du har väl bara färgat håret femtielva gånger.![]()
Det var väl en komplimang?![]()
Servitören kanske stöter på dig?
Svårt att se det som en komplimang. Och den servitören borde verkligen inte stöta på 15-åringar.![]()
Kanske tyckte att "Du ser ut som en gammal skata!". Var en dålig raggningsreplik?
I vilket fall är det ju ingen ovanlig linje för gubbar att välja när de skall försöka flörta in sig med en kvinna utom deras division.
Inte har jag hört någon kvinna ta illa upp av att bli tagen för att vara betydligt yngre än hon är heller... Kanske för att jag spenderar för mycket tid med gamla skator?![]()
Beror väl kanske på ålder och person, men jag ser hellre ut som 30 än 15.
Hmm, du säger alltså att du är yngre än 15 men vill se ut att vara äldre än 30?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |