Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag söker knappast bekräftelse i singeltråden på sporthoj, om de va de du mena? Kan misstolkat också. Men det är sporthojs snabbast växande tråd och det är första gången jag läser (läser väldigt sällan här dock) att det är osämja och idiotförklaringar i denna tråden.

Jag har också läst artikeln om polisen som slog sin fru på armen efter att hon va otrogen. Svårt att sätta sig i vad denne går igenom, barn hus liv allt raserar ju. Svårt att se vad förloppet mer än det man läst, men ett slag på armen anser ja lindrigt mot otrohet, hade han spöat henne inför barnen eller oavsett så är det ju givetvis väldigt fel. Men samtidigt svårt att sätta sig in i situationen för bägge, otrohet är jävligt fel och det är jävligt fel att slå en kvinna/tjej/barn.

Jag hade inte velat leva i ovisshet att min sambo skulle knulla någon annan.. Vill man ligga gör man slut, rätt och slätt..

Är ni ett par Peter och A-kissen?

Jag syftade på övriga med bekräftelsekommentaren.
Vi är väl oense sådär var 200-de sida kan tänka.
Våld är endast acceptabelt som självförsvar.
Otrohet är förkastligt och ett nöje för flata fegisar med stort behov av bekräftelse.
*Givetvis får alla göra som de vill, men jag har inget till övers vare sig för folk som är otrogna eller har en medveten affär med någon som har en pågående relation.

Ack, att vara så innerligt upphetsad att vett och sans försvann. :dummer
Är det inte romantiskt så säg? :död:rofl

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det är inte händelsevis så att det grönaste gräset råkar finnas i din källare? :brynad

Givetvis. Jättefint gräs. Grönt gräs. Frodigt gräs. Mjukt gräs. Det bästa gräset. :hihi

Det där låter inte bra :3freak

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jag har hört att alla relationer har upp- och nergångar. Det är inget att bekymra sig om :brynad

Jag vill absolut inte se att folk söker sig till andra trådar för bekräftelse på grund av en liten fnurra på tråden.
Gräset är inte grönare i andra trådar :fakta

...om någon påstår att jag varit i andra trådar är det ren lögn.... :glömdet:3freak:crash:brynad

Du menar väl att tunnelbanan har upp och nergångar.

Det är gräsligt att folk tror att gräset är grönare någon annanstans.

Et tu A_NN_A

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jag kan hålla med om att en person inte är lämplig som polis om han misshandlat sin tjej, fru eller någon annan.
Här kommer dock ett dilemma...vem bestämmer vilka arbeten man inte lämpar sig för när man gör något brottsligt och hur ska man kategorisera det?
Om en person sköter sitt arbete klockrent och gör skit på fritiden som inte påverkar arbetet, ska denne då förlora sitt arbete?
Jag säger att vems sak blir det att avgöra om en person ska ta straffet den får av en domstol och ytterligare ett straff av sin arbetsgivare? Vilka ska det gälla? Vem ska sedan försörja personen ifråga? Staten (vi)?

Om det hade varit tvärtom? Om kvinnan var polis och gubben otrogen, hade HAN änmält ett knytnäveslag eller en Flatsmäll? Jag har fått en Flatsmäll för mindre och inte fan anmälde ja det, hade jag varit otrogen mot min sambo hade jag således inte anmält henne om hon hade sparkat mig på pungen och-/eller smått mig på käften.. Jämställdhet?

Jag tycker INTE att han skall bli av med jobbet, som jag förmodar sköts korrekt av ett knytnäveslag för en otrohet eller flera!! Hon kan också överdriva samtidigt som det kanske underdrivs, de låter ja va osagt.

Så länge sambon inte rör hojen/bilen vid otrohet är de lugnt om hon boxar på mig. Nu kommer hon inte behöva det men isf skulle ja ta det, utan rättsliga tillhyggen :tuttar

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Om det hade varit tvärtom? Om kvinnan var polis och gubben otrogen, hade HAN änmält ett knytnäveslag eller en Flatsmäll? Jag har fått en Flatsmäll för mindre och inte fan anmälde ja det, hade jag varit otrogen mot min sambo hade jag således inte anmält henne om hon hade sparkat mig på pungen och-/eller smått mig på käften.. Jämställdhet?

Jag tycker INTE att han skall bli av med jobbet, som jag förmodar sköts korrekt av ett knytnäveslag för en otrohet eller flera!! Hon kan också överdriva samtidigt som det kanske underdrivs, de låter ja va osagt.

Så länge sambon inte rör hojen/bilen vid otrohet är de lugnt om hon boxar på mig. Nu kommer hon inte behöva det men isf skulle ja ta det, utan rättsliga tillhyggen :tuttar

Det hade antagligen blivit en mildare dom mot en kvinna ja, tyvärr. Det är givetvis inte heller okej, men jag förstår inte varför det skulle göra det mer okej för en man att slå?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Det är ju inte så att alla som får knytnävar och flatsmällar eller ryggdunkar av starkare slag eller blir pissade i ansiktet eller blir tvingade till sex osv osv osv anmäler.

Det är inte bara de manliga männen som står pall och inte anmäler. Det är inte föredömligt att inte anmäla.
Jag tycker inte att man ska uppmuntra någon, oavsett kön, att inte anmäla en misshandel.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Givetvis. Jättefint gräs. Grönt gräs. Frodigt gräs. Mjukt gräs. Det bästa gräset. :hihi

Det där låter inte bra :3freak

Bjuder du så kommer jag. :brynad

Mjo,, jag är iofs inte så väderkänslig, men nog börjar det bli kyligt!

Och ändå släpper du väder hela tiden. :hihi

Såg du vad jag skrev? Våld är ALDRIG ok oavsett kön, alltså oavsett vilket kön som slår. Alltså...inte om själva könet slår. Asså jag ger upp. :6surkart

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept