Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ska du skjuta Bushido nu? :skrämd

Jag flyr i min obeväpnade springågömdighelikopter (hade vi haft attackhelikoptrar hade jag tagit en sån och gått till motanfall, men nu tyckte ju politikerna att det lät för aggressivt med ATTACKhelikoptrar i försvarsmakten så några såna har vi ej).

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag flyr i min obeväpnade springågömdighelikopter (hade vi haft attackhelikoptrar hade jag tagit en sån och gått till motanfall, men nu tyckte ju politikerna att det lät för aggressivt med ATTACKhelikoptrar i försvarsmakten så några såna har vi ej).

You can run but you can not hide. :scary

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är bara jag som flyger på riktigt. Som den :angel jag är :brynad

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Blir det inget vinterfestande i år? Lite sugen på att slita drinkar ur händerna på Peter och sitta i ett hörn o glo på konstiga 08.or som snurrar omkring. Kanske kan tänka mig att slå Blöjan på truten ändå, känner mig lite uttråkad :brynad

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati