Singeltråden

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Blir det inget vinterfestande i år? Lite sugen på att slita drinkar ur händerna på Peter och sitta i ett hörn o glo på konstiga 08.or som snurrar omkring. Kanske kan tänka mig att slå Blöjan på truten ändå, känner mig lite uttråkad :brynad
Jättebra idé, fullast pröjsar :tummenupp

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Blir det inget vinterfestande i år? Lite sugen på att slita drinkar ur händerna på Peter och sitta i ett hörn o glo på konstiga 08.or som snurrar omkring. Kanske kan tänka mig att slå Blöjan på truten ändå, känner mig lite uttråkad :brynad

Du bara sliter du!

Men ahh, låter kul.. personligen tycker jag att Januari/Februari passar bäst för att de månaderna är så jäkla sega i övrigt..

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Meh, Januari/Februari, Mars/April, Maj/Juni, Juli/Augusti, September/Oktober, November/December, spelar roll? Det är allt bajs...

Du kan få följa med ändå. Kanske råkar du dra lite på smilbanden i så oooooooerhört trevligt sällskap som det här verkar bli :yoparty Blunda och känn efter. Anna, Peter, Semper och Superdupermoderatorn på samma plats vid samma tid. Du kommer att sitta och vibrera av njutning timmar i sträck :fakta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du kan få följa med ändå. Kanske råkar du dra lite på smilbanden i så oooooooerhört trevligt sällskap som det här verkar bli :yoparty Blunda och känn efter. Anna, Peter, Semper och Superdupermoderatorn på samma plats vid samma tid. Du kommer att sitta och vibrera av njutning timmar i sträck :fakta
Något säger mig att det kunde bli lite tryckt stämning om jag skulle börja med det. :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Något säger mig att det kunde bli lite tryckt stämning om jag skulle börja med det. :näsblod

:såjaponken Du kan göra preeeeecis vad du vill. Det är ingen som kommer att trycka till dig :D Tror jag inte :brynad

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati