Singeltråden

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Hej Bullen

Jag borde kanske fråga detta på familjeliv och eftersom det är samma personer i denna tråden år in och år ut så tvivlar jag på bra svar men...

Hur fan går nätdejting till när man är man? Jag är ny på området, normalful och bor inte i världens ände såsom Mellerud. Mitt spontana första intryck är att det enda som fungerar är att hacka databasen, skicka massmail till alla med en bild på Brad Bitt (the younger version) och en länk till Bill Gates bankkonto. Allt annat genererar noll respons. Tips mottages tacksamt.

...just det. Det är givetvis för en kompis räkning jag frågar.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Hej Bullen

Jag borde kanske fråga detta på familjeliv och eftersom det är samma personer i denna tråden år in och år ut så tvivlar jag på bra svar men...

Hur fan går nätdejting till när man är man? Jag är ny på området, normalful och bor inte i världens ände såsom Mellerud. Mitt spontana första intryck är att det enda som fungerar är att hacka databasen, skicka massmail till alla med en bild på Brad Bitt (the younger version) och en länk till Bill Gates bankkonto. Allt annat genererar noll respons. Tips mottages tacksamt.

Jag vet ju inte sånt heller.

Fast varför tror du inte på vettiga svar här? :hihi

P.s. Här har du en katt iaf.D.s
ImageUploadedByTapatalk1449564497.143016.jpg

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hej Bullen

Jag tror inte där finns någon större chans för succé helt enkelt. Det finns så få seriösa kvinnor på de sajterna gentemot alla desperata snubbar att oddsen, även om du gör allt rätt, är jättesmå. Får du mot förmodan kontakt med någon är risken överhängande att det egentligen är en snubbe, alternativt en reklamsäljare.

Bättre då att ge sig in på en kvinnodominerad hobby/fritidssysselsättning. Är de överrepresenterade 5 mot en är oddsen att det kan börja bli kukbrist även för de trevliga kjoltygen.

Fast vad vet jag, jag kan ju sabba även de mest klockrena mötena. :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag tror inte där finns någon större chans för succé helt enkelt. Det finns så få seriösa kvinnor på de sajterna gentemot alla desperata snubbar att oddsen, även om du gör allt rätt, är jättesmå. Får du mot förmodan kontakt med någon är risken överhängande att det egentligen är en snubbe, alternativt en reklamsäljare.

Bättre då att ge sig in på en kvinnodominerad hobby/fritidssysselsättning. Är de överrepresenterade 5 mot en är oddsen att det kan börja bli kukbrist även för de trevliga kjoltygen.

Fast vad vet jag, jag kan ju sabba även de mest klockrena mötena. :gnissla

Sluta grina :4skrika

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Försökte läsa ikapp lite. Insåg att det är rätt så meningslöst faktiskt. Borde ha lärt mig det vid detta laget!
Så, hur är läget gott folk? :banana

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Försökte läsa ikapp lite. Insåg att det är rätt så meningslöst faktiskt. Borde ha lärt mig det vid detta laget!
Så, hur är läget gott folk? :banana

Bra! Bortsett från ett jäkla mörker och därmed konstant trötthet, samt lite smärta i handen. Men det ska väl bli bättre med båda sakerna snart :) Själv?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati