Singeltråden

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650
Jag tror inte där finns någon större chans för succé helt enkelt. Det finns så få seriösa kvinnor på de sajterna gentemot alla desperata snubbar att oddsen, även om du gör allt rätt, är jättesmå. Får du mot förmodan kontakt med någon är risken överhängande att det egentligen är en snubbe, alternativt en reklamsäljare.

Bättre då att ge sig in på en kvinnodominerad hobby/fritidssysselsättning. Är de överrepresenterade 5 mot en är oddsen att det kan börja bli kukbrist även för de trevliga kjoltygen.

Fast vad vet jag, jag kan ju sabba även de mest klockrena mötena. :gnissla

Det låter som Sporthoj, a god damn sausage fest!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bra! Bortsett från ett jäkla mörker och därmed konstant trötthet, samt lite smärta i handen. Men det ska väl bli bättre med båda sakerna snart :) Själv?

Jofan! Samma problem med mörkret och tröttheten, men för övrigt knallar det på!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det har ju visat sig inte vara helt omöjligt för vissa i alla fall, så lite chans borde det väl finnas.

Janå, om inte annat så arrangeras det ju en del evenemang, samåkningar, mässor & fester där man kan träffas och umgås åtminstone även om det inte är en "dejt" som mål i sig. På en dejtingsajt får man inte ihop ett samtal/chat ens om man inte lyser igenom som giftasmaterial i profilen/första kontaktförfrågan, och det är ju helt klart mer än jag kan göra med en par textrader åtminstone.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Välkommen tillbaka.:)

Läste i din andra tråd att du vill samla ihop 10000 enkronor, och så säger du att du inte orkar läsa ikapp ett fåtal hundra inlägg..:crash

Inte om det kräver sjukt mycket tid och engagemang. Men jag ska lätt undersöka det. Idioten har ställt till det helt sjukt mycket för mig. Så pass att jag egentligen borde sluta med min enda hobby, men jag väljer att ge mig på det nästa säsong iaf. Trots att jag kommer få stå ensam i ett hörn och skämmas medan alla andra tisslar och tasslar om mig....

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Inte om det kräver sjukt mycket tid och engagemang. Men jag ska lätt undersöka det. Idioten har ställt till det helt sjukt mycket för mig. Så pass att jag egentligen borde sluta med min enda hobby, men jag väljer att ge mig på det nästa säsong iaf. Trots att jag kommer få stå ensam i ett hörn och skämmas medan alla andra tisslar och tasslar om mig....

Inte ska du sluta med din hobby bara för att någon är en idiot.:fakta

Do get mad and get even.:)

:krama

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj

Varför skulle de göra det?
Ta inte för givet att "alla" snackar skit om dig pga ett pucko, om inte annat är det i värsta fall roligare att leva i förnekelse.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Inte ska du sluta med din hobby bara för att någon är en idiot.:fakta

Do get mad and get even.:)

:krama

Idioten har spridit ut ett falskt rykte, som folk tydligen tycks ha köpt, eftersom jag blev konfronterad på Hemköp i en pyttehåla... Det är inte jättekul när man inser att folk tydligen tror att man knullat sig till hojen och alla körningar, under flera år....

- - - Updated - - -

Varför skulle de göra det?
Ta inte för givet att "alla" snackar skit om dig pga ett pucko, om inte annat är det i värsta fall roligare att leva i förnekelse.

Tar inget för givet, har undersökt det hela så noggrant det nu går när folk inte riktigt vågar stå för vad de spridit vidare.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Idioten har spridit ut ett falskt rykte, som folk tydligen tycks ha köpt, eftersom jag blev konfronterad på Hemköp i en pyttehåla... Det är inte jättekul när man inser att folk tydligen tror att man knullat sig till hojen och alla körningar, under flera år....

- - - Updated - - -

Tar inget för givet, har undersökt det hela så noggrant det nu går när folk inte riktigt vågar stå för vad de spridit vidare.

Ofan, låter ju helt klart som att den personen har mer att skämmas över än vad du har dock. :/

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ofan, låter ju helt klart som att den personen har mer att skämmas över än vad du har dock. :/

Jo, så är det väl egentligen, men så länge folk köper storyn är det ju jag som blir drabbad. Jag fick veta det av en för mig främmande kille, som tydligen också kör lite bana, som tryckte upp det i huvudet på mig på hemköp. Jag gick därifrån utan en enda vara, kan jag meddela...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Jo, så är det väl egentligen, men så länge folk köper storyn är det ju jag som blir drabbad. Jag fick veta det av en för mig främmande kille, som tydligen också kör lite bana, som tryckte upp det i huvudet på mig på hemköp. Jag gick därifrån utan en enda vara, kan jag meddela...

Nåvisst.
Tror dock inte att de flesta intelligenta individer bryr sig om sånt snack dock. Det snackas ofta mycket, riktigt mycket. Tror faktiskt inte att kloka människor låter sånt bs påverka ens syn på dig som person.
Puckon spelar det ändå ingen roll vad tycker.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!