PippiT
Professionell mobbare
Vad gapar du nu om?
Fast att sakna någon är väl inte detsamma som att jämföra den med någon annan.
Vad gapar du nu om?
Det är inte ett stort steg. Om man saknar en viss aspekt från en tidigare partner, är inte det ett tecken på att nuvarande partner saknar just den egenskapen?
Inget jag kan relatera till. För mig är det skilda saker, finns det någon egenskap man saknar hos sin partner så har ju det att göra med någon form av missnöje i förhållandet. Jag ser inte vad tidigare partners har med saken att göra, om man lämnat dem bakom sig och gått vidare.
Men det är min tolkning och det är utifrån det jag svarat, för jag har aldrig stött på en människa som på allvar haft en punktlista och gått efter den vid dejtande. Vad jag vet i alla fall.
Och det funkar bra?
Det fungerar hur bra som helst! Sitter ju inte fast i något förhållande med någon som är trist och/eller konstig.
Det fungerar hur bra som helst! Sitter ju inte fast i något förhållande med någon som är trist och/eller konstig.
Inte jag heller! Men jag har varken en punktlista eller punglista. Dock har jag nog en och annan punklista, vet inte vilken av dem som är avgörande.
Tips: Det är ingen trallpunk på den.
Beror på vilken lista man syftar på
Oavsett lista så kan den inte innehålla trallpunk om den skall vara avgörande för något. Elleeer? :O
Oavsett lista så kan den inte innehålla trallpunk om den skall vara avgörande för något. Elleeer? :O
Alla vet att du lyssnar på trallpunk mest av alla.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|