Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag hade ingen lista då heller :D Menar att om jag hade haft det hade jag trillat dit lik förbannat :fakta
Det är väl bättre folk har lite brister man lär sig leva med.

Handsken passar sällan första gången man tar på den. Det är när man haft den några år det börjar bli svårt att skiljas från den. :brynad

Ingen är felfri. Inte ens jag. :crash Självklart får en framtida tilltänkt ha brister, men de ska ju vara sådana man kan leva med. ;)

Min punktlista handlar i mångt och mycket om sådana saker som främjar ett kul liv, så den får vara kvar. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jodå så att eee...
När jag talar om för mina vänner att dom är fantastiska tror dom jag är full...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ingen är felfri. Inte ens jag. :crash Självklart får en framtida tilltänkt ha brister, men de ska ju vara sådana man kan leva med. ;)

Min punktlista handlar i mångt och mycket om sådana saker som främjar ett kul liv, så den får vara kvar. :)

Får man fråga vad det finns för punkter på en sån lista?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Too smart? Det e ju det finaste som finns. Fast problemet är att de är för smarta för att tillbringa nån längre tid med mig.

Ja just det. Jag är singel igen. :crash

Ja ja. Det höll ju en rätt bra stund :brynad

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
:3freak

En punkt är: 0 barn!

En annan punkt är: Öppensinnad!

Kan självklart, om så önskas, utveckla de bakomliggande tankarna till dessa två punkter. :tummenupp

Fast nu har du nått en sådan aktningsvärd ålder att barnen förmodligen är utflugna för längesen. Funkar det inte ändå?

Öppensinnad för vad :brynad Jäkligt luddigt :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

giphy-1.gif

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Fast nu har du nått en sådan aktningsvärd ålder att barnen förmodligen är utflugna för längesen. Funkar det inte ändå?

Ha, ha... Tack, men nej. :) Ger jag mig in i en relation med någon vars barn är utflugna så är det 100% säkert det inte blir något eget. ;) När jag är typ 55-60 så kan tanken dock börja föresväva mig. Tills dess är jag hellre singel, så möjligheten, om än liten, finns om det skulle falla sig så. Och gå in i ett förhållande med någon som har hemmavarande barn? Aldrig i livet! Jag blir satt på andra plats och får med stor sannolikhet öppna plånboken utan att ha medbestämmanderätt. :död

Bo i tält på semestern? :lol Bland annat. ;)

Var på en dejt med en tjej en gång. Hon frågade vad jag gjort på semestern och jag sade att jag varit på hojsemester. Det tyckte hon lät fräckt. Lade till att jag bott i tält. :tuttar Då var det inte lika fräckt längre. :hihi Hon undrade varför jag inte bott på hotell som normala vuxna människor gör, varpå jag sade att semesterkassan i så fall bara räckt till en vecka. Hennes svar var: Och? Försökte förklara, att tre veckor ner till Nice och norra Italien i tält var bättre än att köra omkring hemmavid en vecka och bo på hotell, men hon bara tittade konstigt på mig, som om jag kom från ett parallellt universum hon över huvud taget inte ville befatta sig med. Hon hörde i och för sig av sig och ville träffas igen, men jag var inte särdeles intresserad av det.

Sedan får hon gärna vara öppensinnad på fler sätt än så. :brynad Husvagn? :hihi

Egentligen, för att sammanfatta det: Vara så pass öppensinnad att hon prioriterar kul och äventyr framför överdriven bekvämlighet. :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ha, ha... Tack, men nej. :) Ger jag mig in i en relation med någon vars barn är utflugna så är det 100% säkert det inte blir något eget. ;) När jag är typ 55-60 så kan tanken dock börja föresväva mig. Tills dess är jag hellre singel, så möjligheten, om än liten, finns om det skulle falla sig så. Och gå in i ett förhållande med någon som har hemmavarande barn? Aldrig i livet! Jag blir satt på andra plats och får med stor sannolikhet öppna plånboken utan att ha medbestämmanderätt. :död

Bo i tält på semestern?Bland annat. ;)

Var på en dejt med en tjej en gång. Hon frågade vad jag gjort på semestern och jag sade att jag varit på hojsemester. Det tyckte hon lät fräckt. Lade till att jag bott i tält. :tuttar Då var det inte lika fräckt längre. :hihi Hon undrade varför jag inte bott på hotell som normala vuxna människor gör, varpå jag sade att semesterkassan i så fall bara räckt till en vecka. Hennes svar var: Och? Försökte förklara, att tre veckor ner till Nice och norra Italien i tält var bättre än att köra omkring hemmavid en vecka och bo på hotell, men hon bara tittade konstigt på mig, som om jag kom från ett parallellt universum hon över huvud taget inte ville befatta sig med. Hon hörde i och för sig av sig och ville träffas igen, men jag var inte särdeles intresserad av det.

Sedan får hon gärna vara öppensinnad på fler sätt än så. :brynad Husvagn? :hihi

Egentligen, för att sammanfatta det: Vara så pass öppensinnad att hon prioriterar kul och äventyr framför överdriven bekvämlighet. :tummenupp
Bör ju inte vara så många över 40 vars första prio är att föröka sig med dig.

Med öppensinnad menar du dela dina intressen :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år