Som jag skrev innan: Med en 40-taggare är chansen för framtida barn noll och vill inte stänga den dörren helt förrän jag är 55-60.
Så är det ju, att alla gillar något. Jag brukar vara så öppensinnad (fel ord om jag ska tolka Alleycat rätt) att jag gärna testar på det en partner gillar - i rätt sällskap är det mesta kul! - men förväntar mig detsamma i retur.
Jo, lite så är det såklart. Har gett upp önskemålet att en framtida tjej ska gilla åka skidor/snowboard, för det gör jag bara en eller två veckor per år, även om det hade varit rätt trevligt att spara ihop pengar, sticka iväg till någon trevlig by i bergen och bara glida runt och njuta i en månad eller två.
Däremot måste hon gilla åka eller köra hoj, för det är en rätt stor del av vår, sommar och höst.
Har förlikat mig med tanken på att jag inte kommer träffa någon. Har ett kul liv som jag har det, med massor av resplaner, så råkar jag inte springa på verkligen rätt tjej bara sådär så är jag hellre singel och kan genomföra dem. Med rätt tjej genomförs de såklart tillsammans.