Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
En mild rätt där är gissningsvis ändå mer kryddstark än det du får på restaurangerna här hemma, men det är ändå ett tips jag gladeligen tar till mig, så tack! :)

Köpte förresten en Taco-paj för något år sedan. Stod stort med röd eldig text, att nu jäklar var det ny kryddning som var hot, hot, hot! Köpte den med viss skepsis. En Pfefferoni på en pizzeria fick mig en gång att rensa tårkanalerna och gjorde mig till den bästa lyssnaren i världen med tanke på att jag inte kunde få fram ett ljud på sisådär tio minuter. Men... Besvikelsen var monumental! Innan hot, hot, hot-kryddningen måste den ha smakat absolut ingenting. Nu smakade den nästan ingenting. :3freak

Jo, det är ju så, inte ens jämförbart. Jag har suttit i Singapore och identifierat folk som kommit från Thailand eller liknande, sånadär turistställen med Aftonbladet på hotellet typ, som glatt beställer in stark mat även i Singapore. De har en tendens till att bli lite överraskade. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nä, tvi. Jag gillar inte heller tält. Eller husvagn.
Jag ledde kompisarna in på den breda vägen när vi åkte till Lelleträffen. När de väl fått smak på att bo i lägenhet eller stuga istället för att tälta fanns det ingen återvändo :rofl

Höhö, menade inte sånt tältläger. :brynad
Dock kan jag sova i tält, husvagn, under bar himmel om det är så. Så länge det är myggfritt. :lol

Nähä , jag som tänkt fråga om du skulle med och tälta :(

Du vill visa ditt tältläger. :rofl

Typiskt dig. :brynad

Du skulle bara veta. Jag tycker inte om lakrits heller, där kan vi snacka om begränsning av livet!

Vaaaaaaaaaaaaa? Vaaaaaaa? OMG!!! :skrika :mad:

Nej... Lakrits är vidrigt.

:skrämd

Hur kan man INTE tycka om asiatisk mat? :skrämd I alla fall vietnamesiskt, indiskt och indonesiskt är ju fantastiskt. Kinesiskt är väl diskuterbart beroende på vilken kinesisk mat det handlar om (men kan vara rätt intressant på kinesiska matmarknader) och kambodjanskt ligger väl lite i lä jämfört med grannländerna men i det stora hela så. Låter ju som din grej att backpacka runt där i alla fall, lär vara värt att tappa några kilon för den upplevelsen, oavsett.

Gällande lakrits så har det hjälpt mig att upptäcka falska människor. Såna som köpt något som innehåller lakrits och sen påstår att det inte smakar lakrits, de ljuger. DET SMAKAR VISST LAKRITS :4skrika

Asiatmat äger. :krama

Lakrits, mmmmmm. :kär

Du är bara avis. :brynad

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Laddade precis upp en låt som jag döpte till Snowflakes, eftersom det ligger snö utanför. Så bra är min fantasi! Blir jag färdig med nästa precis efter jag ätit frukost kanske den kommer heta Cornflakes. :lol

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Varför snöar det!? :4skrika Jag väntade mig att komma hem till sol, vårvärme, torra vägar och hojåka, och så snöar det!? :4skrika Halland, länet som gud pissar på. Regnar det inte så snöar det, man blir förbannad :mad:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Varför snöar det!? :4skrika Jag väntade mig att komma hem till sol, vårvärme, torra vägar och hojåka, och så snöar det!? :4skrika Halland, länet som gud pissar på. Regnar det inte så snöar det, man blir förbannad :mad:

Här på rätt sida åsen har vi haft högsommarväder idag. 2 grader varmt och regn på tvären. :banana

Ni bor på fel ställe. Här har det varit sol idag. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år